God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Startede med en morgenflyvning alt alt for tidligt fra Tallinn - og fik en lille russer med korte ben og tændstik-arme som sidemand. Han mente åbenbart at hans korte ben godtgjorde at han måtte sprede dem meget og dermed sidde og sparke til mig med knæerne - og hans albuer skulle med jævne mellemrum stikkes ind i siden på mig - og mellem det fik jeg sovet noget....sidder efter et par møder nu i næste fly uden russer ved siden af
     
    jefi99, Ulrik, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Turen går til Danmark i næste uge og giver mig to nætter hos CC. Så mangler jeg seks nætter inden udgangen af februar for at opretholde guld. Det går nok...

    Ellers har jeg hygget mig med at lave en simpel hjemmeside. Reklame-alert: www.isitraininginbergen.com - jeg kunne ikke lade være, når jeg nu har oplevet, hvor slemt det kan regne her i byen. Men i dag og i går har det været smukt solskinsvejr.
     
    jefi99, clager, Peter F. og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    FYI så tæller overnatninger i januar med i 2016-regnskabet.. så du skal nå overnatningerne inden 31. dec.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Nicki Lolk Sørensen - det er god humor.. :D:D:D

    ok, tordagen stod på, at stå tidlig op, selv i forhold til dubai tid, nelig ved 05 tiden og der er endda 3 timers tidsforskel til Danmark. Så er lidt mør nu... - kedelig flyvetur med Emirates til CPH og synes igen, at maden ikke var speciel mere, de sparer nok... - men det er man vist generelt i den region blevet nødttil, når nu olien skal være på det lave niveau.. - kom nu "Now or Never", kom med noget ordentligt!!
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Det tror jeg ikke du har ret i:

    upload_2015-10-29_15-7-25.png
     
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Der er ligesom SAS også har nogle måneders overgang. Så du har status indtil feb. Men antal "nights" gælder desværre kun til nytår..
     
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Arrgh:

    1. Silver Elite Status: Club Carlson members may earn Silver Elite Status with at least 15 Eligible Nights or 10 Eligible Stays in one calendar year.

    2. Gold Elite Status: Club Carlson members may earn Gold Elite Status with at least 35 Eligible Nights or 20 Eligible Stays in one calendar year.

    3. Concierge Elite Status: Club Carlson members may earn Concierge Elite Status with at least 75 Eligible Nights or 30 Eligible Stays in one calendar year.
    Så har jeg jo pludselig travlt...
     
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Ked af du først finder ud af det nu :/ Worst case, og du ikke når det, så får du roll-over nights på de stays du har over sølv. Dvs. har du 30 nætter, så er der 15 roll-over. Håber du når det.

    #trådhijack slut :)
     
    jefi99 og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  9. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    God torsdag fra Rom. For pokker, hvor elsker jeg den by. Det historiske vingesus, de smalle gader, den fantastiske arkitektur, den fremragende mad (og vin) - og så italienererne. De ser næsten alle - mænd som kvinder, unge som gamle, ud som om de lige er gået ud af et Armani photoshoot.
    I går overnattede jeg på et lille hotel/b&b lige uden for Vatikanet. Altså så tæt på, at jeg kunne høre paven snorke. I dag er jeg rykket over på Indigo, som jeg fik tiltusket mig gratis via BRG. Der kommer nok lidt mere om Rom og hotellerne ovre i min Ethiopian TR-tråd...
     
    THammer, Peter F., Kenneth K og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Lyder sgu godt. Selv sidder jeg i Heathrow Express på vej retur til CPH. En dag der startede med BA første morgenflyver kl 07.05 slutter med sidste SAS aftenflyver kl 20.30 som lander 23.25... så er den dag også gået!
     
    THammer og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    I dag står den på syge børn, hjemmelavet latte af rigtige kaffebønner.. - ingen kapsler her... - nå, men travlt, der er konfernece om 2 uger i Paris, møder skal sættes op og koordineres, afstemmes forventninger, tidsplaner overholdes og middage aftales.. - i aften står den på "Spectre" i IMAX på Fisketorvet, spændt på om det er så godt, som det påståes.. - Endelig har jeg checket ind til Oslo..T-1...

    Capture.JPG
     
    asf, jakobv84, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag fra et helt proppet sk503 til LHR, så kæresten og min softblock måtte desværre lade livet. Nåede året første juleøl i loungen samt at indkassere noget så oldnordisk som en check i Danskebank-fidealet i lufthavnen(det eneste der efterhånden stadig har kassebetjening)
    Men off we go - next stop The May Fair :)
     
    Kristian og *flyer "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Din kæreste måtte lade livet!?
     
    jefi99, Kristian og alexanderln "Synes godt om dette"
  14. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Vi havde A og C ;) der kom en i smørhullet, så jeg måtte rykke til B..
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag fra en proppet Guld-stue.

    Kom i god tid for at færdiggøre noget arbejde inden en god forlænget weekend med gensyn med gode venner i Paris - og var heldig at få et af skrivebordene.
    Mødte også en ven i loungen der skulle flyve CPH-AAL, men havde købt AAL-CPH ved en fejl... det blev dyrt at få den ændret.. fik mig til at tjekke en ekstra gang på min billet. Den ser dog ud til at være i orden!
     
    jefi99, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Juleshopping i San Francisco, lige nu paa Hilton Union Sqaure foer racet starter. Black Fridag starter allerede i aften, torsdag. Solskin fra en klar blaa himmel.
     
    *flyer, asf, Schlandy og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Sig mig, er det kun mig der arbejder efterhånden?? - alle er jo i lounges, Japan, SF og hvad ved jeg... - utroligt!!!! :rolleyes:
     
    PENSIONISTEN, alexanderln, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg arbejder alle ugens syv dage!!!
    Fik booket en tur til UTH (Udon Thani) på søndag, for dagen efter at tage til Vientiane med bus, for at få nyt visum. Har i første omgang booket en enkelt nat i Laos, men det kan være at jeg forlænger. Har ikke booket returen endnu.

    Det er markant billigere at flyve til UTH end til VTE. Jeg endte med at give 1050 baht med Bangkok Airways, selvom Air Asia, Nokair og Lion Air var endnu billigere.
    I øvrigt så er det lidt sjovt at Bangkok Airways næsten har trukket sig fra BKK-UTH. De flyver kun ruten en enkelt gang om ugen nu. Så returen bliver formentlig med Nokair.
     
    asf, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja eller nej? - dagens spørgsmål! Husk, at stemme.. Jeg gjorde det i lørdags :cool:

    Nå, men dagen går med kundemøde, budget 2016 samt afrapportering om resten af 2015.. Mon ikke, at man skal se lidt valg i aften på tv?
     
    PENSIONISTEN, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Ups ja, valg i dag. Jeg ved faktisk slet ikke om jeg MÅ stemme, så der kommer ikke en stemme fra mig - desværre.

    Ellers god torsdag fra Bergen, der blandt andet byder på besøg fra hjemlandet :)
     
    PENSIONISTEN, Kristian og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side