God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    God morgen fra det norske. ved ikke om jeg er stået for tidlig op i dag eller gået for sent i seng i går, men øjnene hænger i hvert fald i dag. Har styrtet 3 kopper espresso i håb om det redder dagen. en lille uge til turen går til Berlin, så må bare kæmpe mig i gennem dagene. men nu er det snart weekend, det hjælper på humøret :)
    god dag til alle
     
    clager, Ulrik, Flemming Poulsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Jamen, så er vi to i det norske. Godmorgen!

    Har fået Avios og TP fra min om-booking fra New York, så alt er godt. Desværre fik jeg point i forhold til oprindelig booking og ikke den nye.

    Har haft vagttelefon i nat og blev ringet op af en kunde, som nægtede at få hjælp af mig (insisterede på en kollega) og endte med at smække på. Tak for lort!
     
    tbh, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja, vi er nok mange der kan genkende at arbejdet ville være meget nemmere uden de der kunder? :D
     
    clager, jefi99, Rikke Haugen Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Da jeg var 18 og arbejdede i netto i en kort periode, havde jeg en chef som altid sagde: Hvis jeg finder ud af Himlen er fyldt med kunder, så tar jeg sku jakken af og skrider ned i helvedet o_Oo_Oo_Oo_O
     
    Kristian, jakobv84 og clager "Synes godt om dette"
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg troede at Netto var helvede! :D
     
    *flyer "Synes godt om" dette.
  6. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Så kan han da føle sig hjemme :p:p
    Han havde været butikschef i million år. Hans liv var bare Netto. Ergo hans liv var et helved :D:D
     
    asf "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men stresset torsdag, så godt der ikke har været nogle deals.. - men man kan da altid håbe.. - Der er kinesisk nytår fra imorgen, så stresset tid med, at få varer bestilt og ud af døren inden Kina og andre områder i Asien lukker ned den næste uge... - selvfølgelig mente Micro$oft Outlook det ville være skidesmart at Crashe her til etermiddag, så klikke på Repair Tool.. efter en time og stadigvæk repair gjorde jeg op med mig selv, at det ville gå hurtigere at afinstallere og geninstallere, så det er jeg i gang med nu...

    Hvad mon NoN har af spændende ting i dag?
     
    Ulrik, clager, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Sidder i et IC3 tog på ved mod Jylland, nærmere bestemt Padborg, hvor turen også går hen idag. Skulle først ha været afsted i næste uge, i vinterferien, men så opdagede jeg at jeg havde købet min Orange-billet en uge for tidligt :oops:. Nå men en dags fri for skole gør mig ikke noget ;):D:D. God Torsdag til alle.
     
    PENSIONISTEN, Beaglen, Nicki Lolk Sørensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag

    Tidligt op - tandlæge og læge lige efter hinanden.. rart at få sådan noget overstået, og uden ubehagelige overraskelser :)

    Ingen rejseplaner indtil medio april, men håber på at noget NoN kan friste lidt i aften!
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, SimonFraLolland og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    God torsdag fra Sao Paulo. Har netop fået denne fra Norwegian :)

    upload_2016-2-25_17-49-14.png
     
    Ulrik, Henrik Olsen og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Et lille tip, hvis du ikke kender det i forvejen. Hvis man på Google søger på 'direct flights' efterfulgt af navnet på en lufthavn, kommer der en liste med direkte afgange. Ganske handy...

    F.eks. er der 111 direkte ruter fra CPH.
     
    Kenneth K og Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God morgen fra Singapore, dagens udsigt fejler bestemt ikke noget..

    image.jpeg

    Skal snart til lufthavnen og videre til Beijing, dagsfly, så ikke det store der skal ske Idag.. Alligevel 6 timer herfra! Hav en fin dag!
     
    Kenneth K, *flyer, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God aften fra DK - men forsat torsdag.

    Det er arbejdsuge for mig i DK, men har slet ikke den udsigt du har i Singapore :)

    Dog fik jeg en sjov dag i CPH Airport, hvor jeg fik lov at lege med en af de store vand kanoner (dem der også bruger til water salutes). Den napper lige 6500 liter vand i minuttet - det er en slat kan jeg så afslører :) Det var sjovt legetøj.

    Vi fik desværre ikke meget lov til at tage billeder af fly tæt på - en skam - det er jo ikke hver dag jeg kommer ind bag hegnet og kan lege med mit 500mm fulgeglas :)

    Men fik dog et par skud:

    upload_2016-3-10_0-30-45.png
    (Norwegian lander fra Fort Lauderdale)

    upload_2016-3-10_0-31-24.png
    (Emirates A380 cockpit view)

    upload_2016-3-10_0-31-48.png
    (Emirates A380 - Økonomi)

    upload_2016-3-10_0-32-32.png
    (Emirates A380 - Business Class)

    upload_2016-3-10_0-32-58.png
    (SAS Cimber CRJ900)

    upload_2016-3-10_0-33-32.png
    (Gammel SAS fly - nogen der kender modellen?)

    upload_2016-3-10_0-34-0.png
    (Overvejer om det skal være mit nye privatfly - kunne få det billigt..)

    Jeg fik adgang til turen, da jeg vandt en konkurrence på lufthavnens Instagram side - så det var jo super :)
     
    Senest redigeret: 10/3/16
    Peter F., Baadsgaard, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Torsdag, sol igen igen i lille Danmark, ihvertfald København da...

    Appraisal Talks overstået igår, så nu skal vi igang med 2016 og lige føle sig lidt frem på motivationsknappen, jov, den er vist fin nok... - Chef: "laver vi nok Kristian?" - Kristian: "øhh, synes da vi får noget udover rampen!" - Chef: "Men det irriterer mig vi ikke får solgt noget i Indien" - Kristian: "Nå" - Chef: "hvad skal vi gøre ved det?" - Kristian: "Men vi kender jo ikke rigtigt nogen kunder eller muligheder der?" - Chef: "Det må vi så til.." - Kristian: "Du mener altså vi skal have kunder i Indien?" - Chef: "Ja, det er jeg glad for du også synes..."

    Nå, men torsdag, dejligt vejr, foråret ER på vej... - mit IT fungerer PERFEKT nu og jeg er glad igen, damn, det tog så også sin tid...
     
    jefi99, tbh, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    God torsdag fra Helsinki hvor solen også skinner. Er til en endagskonference som måske delvist er en undskyldning for at komme lidt væk...

    Fløj ned i går med airberlin over TXL og blev mindet om hvor elendig en lufthavn det er, specielt område C som airberlin bruger. Nå men kunne da komme i "eksklusivt venteområde" som var marginalt bedre end gedemarkedet i terminalen (der er virkelig mange tætpakkede indenrigsafgange omkring kl 8.30!) - og skulle ikke igennem security igen.

    Ellers et udmærket semi-lavprisselskab (lidt mellem to stole lige som SAS); der blev uddelt et glas sodavand eller kaffe og en chips eller choko-vaffel-kiks-ting og ellers fin nok tur. De har en morsom måde at tildele sæder på: Alt undtaget rækkerne bag nødudgangen koster penge for ikke-guld/platin-medlemmer, også efter check-in åbner, hvilket vil sige at nødudgangssæderne og alt foran række 7-8-stykker er HELT tomme hvis flyet ikke er fyldt op. Selvfølgelig fedt hvis man er statuskunde for så er chancerne for hele sæderækker for sig selv forrest i kabinen ret gode. Der var styr på tingene, og dem der spurgte pænt fik IKKE lov at indtage de tomme nødudgangssæder, "Sie mussen zahlen".

    Der bliver uddelt fornuftige bonuspoint på FlyClassic fares, så håber det bliver til et guldkort inden maj. Er på silver-test kampagne hvor man får guld efter kun 17.000 miles mod normalt 50.000, og den her retur giver 13.200 med diverse bonuser.
     
    tbh, jefi99, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Bahahwahwwhawhawh velkommen til helvede!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Well, jeg har imodium, så mon ikke det går? ;)
     
    clager "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Den lille smule ubehag du havde sidste uge BLEGNER ifht min oplevelse sidst jeg var der
     
    Kristian og clager "Synes godt om" dette.
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Og kan jo forstår på dig at det ret så betændte forhold mellem DK og Indien grundet Niels Holck våben sagen nu er en saga blot så man får et e-visa til Indien uden problemer - ikke så meget at betænke sig på.
    Rice and curry og naan og en masse ny og positive oplevelser venter forude i Delhi og Bangalore - uden Delhi belly:)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nå men her i Bangkok er det lige som i Irland og resten af verden blevet St Patrick's Day. Dét skal fejres!
     
    Kristian, THammer og asf "Synes godt om dette"

Del denne side