God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det vokser ikke ind i himlen....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God søndag :)

    Er hjemme med familien og det er dejligt. Dog var lørdagens regnvejr lidt en tikkende bombe for MiniO. Han kunne simpelthen ikke sidde stille hen på eftermiddagen så vi måtte ud og brænde noget energi :)

    I dag søndag vågnede vi så op til skyfrit - lidt koldt dog - men super lækkert vejr. Så dagen kommer til at være udenfor det meste af tiden.

    Nyd søndagen og det gode efterårsvejr :)
     
    MaleneChristensen, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Og så lige lidt søndagshumor om badeænder :)

     
    Grisefod, Erwin Lansing, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Endnu en smuttur til Manila venter. Den 5. siden 30 Juli. Fik sidste Eco plads på Thai til Bangkok, så den bliver proppet som altid. Hjem igen tirsdag aften, på biz, og derefter arbejde i CPH onsdag morgen... med denne tur får jeg sikret diamant efter at have optjent ca 105000 basis point på de sidste 10 uger
     
    Kenneth K, MaleneChristensen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Puha. Formiddagen gik meget langsom, næsten ligesom at se maling tørre. Eller rettere, at vente på at træet tørrede efter gårdagens regnvejr, så der kunne komme maling på. 6 timer med spraypistolen kan mærkes i kroppen, men så nåede jeg også langt. Desværre kan jeg ikke se maling tørre eftersom det er blevet mørkt :)
     
    MaleneChristensen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  6. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God weekend fra LAX T7, kl er 05:00 og jetlaggen kunne da for engangs skyld bruges til noget, var frisk som en nyskænket fadøl på et morgenværtshus ;) kl 03:30o_O

    LAX blir ligeså stille renoveret v United terminalerne, flot og lyst (så længe det varer).:)
    IMG_2413.JPG
    Taget med venstre hånd med alt mit lort under armen ;)
    Men de skilter med Tom Bradley terminalen, kan ikke huske hvem der spurgte om man kunne gå hele vejen til TBT, men det kan man altså stadig.
    IMG_2415.JPG
    Hæderlig Illy kaffe i United loungen. (Min iPhone foreslog Silly! :D Det håber jeg da ikke det er....:p
    God weekend.
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, Ulrik og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så blev det lørdag - MiniO og jeg var en tur til frisørpusheren til formiddag og i morgen er det Zoo tid.... og det var så den weekend :)

    Nå nej.... Der skal også lige klippes lidt hæk og så går jeg i gang med renovere lidt i huset også - det har stået alt for stille de sidste 4-5 måneder grundet arbejde og rejser - så op på hesten igen og på med arbejdshanskerne :)
     
    Ulrik, Henry, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg antager at det er Fru O godt tilfreds med.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er netop noget Fru O er glad for.... :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    God morgen!
    Så blev det efterårsferie, som betyder årets forkølelse :(
    Samtidig er der startskud på efterårets konferencesæson, så det skal nok blive en sjov CPH-AMS-LUX. Forhåbentlig er de fleste fløjet i går eller fredag :confused: Det bliver en af de dage hvor man virkelig sætter pris på ens guldkort :cool:
     
    Henrik Olsen, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    God formiddag fra Aspire lounge!
    Jeg var alt for optimistisk. På den anden side, rart at man ikke behøver at flyve hele vejen til Morocco for at opleve et lokalt gedemarked :)
    SkyPriority FTW
     
    Henry, PENSIONISTEN, Christianbp17 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Hat endelig fået udnyttet QR kampagnen i januar og befinder mig nu i KUL med familie. CPH - DOH var 100% load, minimum to familier stod ved check-in og blev afvist pga overbooking, sur start på efterårsferie:(- ,

    QR 787 er en en ren fornøjelse selv på eco, underholdning, luft og lys fungerer bare og så er en red eye fantastisk når man rejser med små børn.

    DOH-KUL blev foretaget på en ældre 773, jeg vil gætte loadfaktoren var på 15 %, hele bagerste sektion var helt tom og man kunne snildt få tre pladser at sove på. Oryx var en ældre version, og ingen wi-fi men service var fin.
     
    Henrik Olsen, clager, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Træls at mindste en dag - men med 2 voksne og 2 børn er det altså 2400 EUR i erstatning for en mistet dag. Den havde jeg nok nappet anytime :)
     
    Daniel K, Henry og clager "Synes godt om dette"
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg tænkte selv det samme... har givet 4.400 DKK for billetterne og erstatningen for max 1 døgns forsinkelse ville så dække både fly og hotel på turen. Sign me up!
     
    Henry og clager "Synes godt om" dette.
  15. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Jah, ved selvfølgelig ikke om det var ID eller Award pax, eller om de havde booket en forkert dato,men de så temmelig triste ud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Jah, ved selvfølgelig ikke om det var ID eller Award pax, eller om de havde booket en forkert dato,men de så temmelig triste ud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Award har samme rettigheder som på revenue. ID kender jeg ikke de specifikke regler for, men såfremt man rejser på standby og forventer at komme afsted på 'sådan en dag', så er man også selv ude om det...
    Mon ikke det bare var nogle uvidende turister... Forhåbentligt får de deres rettigheder at vide og får rettet op på det :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    God weekend fra et gråt og koldt Amager.

    Dejligt at være hjemme igen efter to svipture i denne uge. Eller. Forkølelsen er glad for at være tilbage i dens optimale vejr efter et par dage med 20 grader udenfor og konferencecenterairconditioning på ryggen. Den var lige på retræte, men er nu tilbage with a vengeance :(
    Så kan man kun glæde sig over at næste tur kun er få dage væk til 36 graders varme (og konferencecenterairconditioning).
     
    PENSIONISTEN, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    De er også (for) glade for at gi’ den gas med AC her i S’pore. Det virker ret latterligt at man skal huske og tage en cardigan med på restaurant når der er 32 grader udenfor.
     
    PENSIONISTEN, clager, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    WP_20171022_11_41_19_Pro.jpg WP_20171022_11_13_55_Pro.jpg WP_20171022_11_05_58_Pro.jpg WP_20171022_10_44_13_Rich.jpg WP_20171022_13_25_37_Pro.jpg WP_20171022_13_10_56_Rich.jpg WP_20171022_12_56_30_Rich.jpg WP_20171022_12_54_02_Rich.jpg WP_20171022_13_21_53_Pro.jpg God weekend fra Miami. Utroligt hvad en madame, der er paa vej mod de 70 og med et svagt hjerte kan klare paa en soendag.
    - En super skoen baad tur, bl.a. ud forbi den lukkede og private Fisher Island, hvor Tvind Imperiets svindlere har/havde en 800kvm stor luksus lejlighed.
    - Turen gik ogsaa forbi en masse islands med store boliger, nogle har vaeret med Miami vice og andre celebre film.
    - Bagefter var jeg til Miami's aarlige IRONMAN. Det startede og sluttede lige nedenfor mit hotel.
     

    Attached Files:

    SophieHendriksen, Erwin Lansing, T4L og 7 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side