En lille weekend slut hilsen. Det var kun en kort golftur, for jeg har en anden rejse tirsdag ... LX afgangen GVA-ZRH var en A330-300 og jeg blev upg til biz, 35 minutters flyvning.
God søndag Sikken en uge med en tur til Vietnam vel overstået (https://insideflyer.dk/rejsebrev-rundtur-vietnam-kapitel-1-turen-vietnam-aeroflot-business-class/). Fredag var der super fedt arrangement med SAS i Københavns Lufthavn (behind the scenes og snak med COO Lars Sandahl) I dag er der IF DK Blogger møde på Clarion hotellet i lufthavnen. Det er fedt at være en del af sådanne et aktivt community, hvor jeg hver uge lærer nye ting og får adgang til sjove muligheder, som fx. at prøve Lufthansa Business Class fra Frankfurt og til Berlin i november måned (https://insideflyer.dk/proev-flyve-...lass-kun-18-000-eurobonus-point-2-700-kroner/). Det er meget svært at være utilfreds /Henrik
God weekend fra sandkassen...eller det vil sige den jo er slut nu! Fik weekenden til at gå med 36 timers arbejde. Retur fra job kl 0400 i morges og nu tilbage på pinden bag skærmen! Så er man da heldigvis fri for at kede sig!
Lidt insektsamkvem : Overskriften siger 2700kr, artiklen 3800kr—de 3800 må vist være Z- eller D-klasse eller noget. P-klasse koster rigtignok 2700 Derudover kan man pt. ikke længere reservere Premium Eco, det er blokeret God weekend fra et køligt og gråt Berlin!
Så er vi til bloggermøde i lufthavnen - nærmere betegnet på Clarion Hotel Copenhagen Airport i et af deres mødelokaler ;-)
God weekend fra Guldstuen med udsigt til en næsten tom paskontrol. Nyd det så længe det varer. Er på vej til Irland for et par dage. En A320neo Så vil jeg sige tak til @Henrik Olsen for rigtig godt sas arrangement i fredags, skide godt.
Weekenden har for mit vedkommende ikke været det helt vilde. Fredag-lørdag har bare stået på arbejde. I dag var det heldigvis en forholdsvis kort vagt så jeg fik mulighed for at tilslutte mig bloggermødet på Clarion et par timer senere. Super hyggeligt altid lige at møde alle de andre igen Resten af aftenen står på god mad og hygge med kæresten når han engang kommer hjem fra Brøndby Stadion. og så tror jeg, at jeg vil tvinge ham til at se Lyngby - FCK. Jeg skal altid tvinges til at se Brøndby, så det må være noget for noget
Nej... og vi behøver heller ikke snakke om kampen.... det er nok, at der er en der render rundt herhjemme og har en fest over resultatet (og det er ikke mig)
I dag ville jeg ønske, jeg var Lyngby fan med det resultat..... men ja, nogen herhjemme er ganske tilfredse.. Frygter allerede pokalen når FCK og Brøndby skal mødes
Endnu en weekend overstået med masser af arbejde på et hegn der bare ikke vil blive malet. Det koster "lidt" flere timer end beregnet for snart 2 måneder siden da vi gik i gang Men der var også tid til bloggermøde, hvor @Henrik Olsen er skyld i en ekstra tur til IKEA. Vores fine nye vitrineskabe er for små: Eller om ikke andet, skal der findes en anden prominent placering i stuen, for den er godt nok fin. Rigtig mange tak!