God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    [QUOTE="
    Hvad laver I andre på en søndag - sidder og slapper af i sofaen/lænestolen som jeg?[/QUOTE]


    Slapper I hvert fald af, er lige startet på krydstogt rundt i østlige caribbean, på en 12 dages tur. Var vel også på tide at holde min sommerferie. ;)
     
    RasmusH, asf, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113


    Slapper I hvert fald af, er lige startet på krydstogt rundt i østlige caribbean, på en 12 dages tur. Var vel også på tide at holde min sommerferie. ;)[/QUOTE]
    Hvor fedt er det lige - er vild med krydstogt - håber du i dagstrådene vil dele lidt billeder med os :) Er også lidt interessant hvordan øerne har klaret sig efter det ret så dårlige vejr på nogle af dem.

    Hvor går ruten på de 12 dage?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Hvor fedt er det lige - er vild med krydstogt - håber du i dagstrådene vil dele lidt billeder med os :) Er også lidt interessant hvordan øerne har klaret sig efter det ret så dårlige vejr på nogle af dem.

    Hvor går ruten på de 12 dage?[/QUOTE]

    1511119257332636511449.jpg
    St. Thomas er første anløb efter orkanen, så er også spændt på hvordan der ser ud. Men de har nok også brug for indtægterne fra turisterne igen.
    Er nu også blevet hooked af krydstogt. Får lige en bid af hvad de forskellige steder kan tilbyde, og man har hotel værelset med sig. Tager et par af de arrangerede ture, men tager mest selv rundt. Er afsted med Royal Caribbean på deres mindste skib Grandeur, med et par tusinde ombord. Har også prøvet deres største, Allure, med ca 6500 ombord. Man mærker ikke der er så mange med. Og er fedt at man kan opleve og lave en masse ombord hvis man vil, men man kan også sagtens finde stille sted at slappe af med en kop kaffe og god bog - og IF selvfølgelig. :D
     
    Henry, SophieHendriksen, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    1. Har fulgt afslutningen på Race to Dubai i weekenden: DP Golf Championship - fra sofaen. Altid sjovt at følge en turnering, hvor jeg tidligere har overværet det på stedet (4 gange tidligere).
    2. Har købt 2 returbilletter juni+juli (på SAS´s hjemmeside) med Swiss til ZRH. De var billigere at købe som codeshare end på LX´s hjemmeside.
    3. Nu følger jeg ladies CME golf tour Championship direkte fra Naples, FL.
    Hygge, hygge med æbleskiver.
     
    asf, SophieHendriksen og tbh "Synes godt om dette"
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Men det er vel heller ikke helt dårligt med 1000 point (har set, at du skriver mange bække små ...):
    • 1000 point svarer til point for 100 USD (normalt får man 10 point pr. USD)
    • Jeg bor normalt på deres courtyard hoteller, hvor jeg får 1200 - 1400 point for en nat. Så for mig svarer 1000 point til 70 - 80% af pointene ved en overnatning.
    • På courtyard koster en "bonus-nat" 20.000 point. Så jeg skal deltage 20 søndage for at få en gratis nat
    Konklusion: Jeg klager ikke over de 1000 point for 5 minutters arbejde.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Lige landet fra en weekendtur til Singapore via London.
    SAS flyveren fra London var selvfølgelig stopfyldt og det er utroligt som folk slæber bagage ind i kabinen med det resultat at der ikke er plads til det, så flere som kom med både kabinekuffert, en stor taske OG stopfyldte indkøbsposer.
    SAS, så vær dog konsekvente ved gaten!
     
    Senest redigeret: 20/11/17
    SebastianBruun, alexanderln, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ja det er faktisk helt godt :) Marriott har selv udtalt at de regner at man i løbet af et år kan hente mindst 20.000 point gratis på diverse konkurrencer og give aways. Så det er bare med at følge med :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God weekend.

    Startede lidt kaostisk med en uventet tur østpå i DK. Men alt er ok igen og der er nu ro på. Dette er en hjemmeweekend inden to dage i næste uge i London på Robotics og AI konference. Næste søndag starter turen med Qatar til Johannesburg igen til en uges arbejde dernede. Godt man lige fik lavet site Inspection i forrige weekend :)

    Alt godt hvorend I er :)
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  10. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God weekend fra SFO.
    Nogle hyggelige dage med 1) Thanksgiving helligdagene, 2) Black Friday weekend sales (idag lørdag er mange mærkevarer i Macy's nedsat med 70-80%) 3) julestemning og 4) juletræet blev tændt i pompt og pragt på Union Square, ikke et øje var tørt og heller ikke flere ståpladser tilbage. WP_20171125_12_14_52_Rich.jpg
     
    Senest redigeret: 26/11/17
    Schlandy, Nicki Lolk Sørensen, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er da tilbud som vil noget. I DK har tilbudene i år været lidt tynde. Så tror jeg må til at planlægge USA turer omkring Thanksgiving de næste år :)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, det vil nok være en god ide. Både i år i SFO omkring Union Square med Macy's, og Nordstrom ca. 15 min. gang derfra, - samt sidste år i Pentagon City samme 2 store varehuse.
    Macy's i SFO city er enorm, der er to bygninger, en til ladies wear m.m plus en stor bygning til men's wear.
    (Jeg berigede mig med 6 x strik og 2 bluser).
     
    Senest redigeret: 26/11/17
    Nj4220, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God søndag :)

    Sikken en dejlig weekend, som næsten har haft det hele. Lørdag med besøg fra familien og så tappe InsideFlyer øllet på flaske med @lionshield - smagte den lørdag aften og den er blevet super god, så godt arbejde af @T4L og @Perdan (som er et eller andet sted i verden i denne weekend).

    24944911-47F9-4008-9C45-550849C20D35.jpeg

    Så i dag en fin start på turen til Johannesburg med adgang til Eventyr Lounge og dermed helt ro på da jeg var på den anden side af paskontrollen.

    D00BC4B2-8025-4DD8-9167-EF607B946234.jpeg

    Og nu i Qatars B787 og har en hel række for mig selv. Der var 81 ledige sæder på denne afgang.

    78321072-F368-45B3-B291-9F877F5C05B2.jpeg

    Hvordan har jeres weekend set ud indtil videre?
     
    SophieHendriksen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Desværre er jeg nu røget ned som BA Bronze og ryger også ned fra EBG. Fik mailen fra BA som ønsker velkommen som Bronze... føles ikke sådan :(
    Flyver ellers næsten 100k miles i år men på tværs af alliancer og noget som awards... Og lidt skidt koordinering/planlægning og så er jeg uvillig til at flyve med flere stop / længere for det - eller MR. Ville være et meget dyrt EBG hvis prisen var at blive skilt :eek::eek::eek:
     
    SophieHendriksen, Erwin Lansing, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Ja, man skal altid tage WAF med i beregningerne :oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    @jakobv84 - du er også dette forums modvægt til alle os, som flittigt bruger Milage Runs :)
     
    Thorkild, Henry og frankbrix "Synes godt om dette"
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Endnu værre, mit Guld er hjemme, men resten af familien tager mig på en lille Segment Run via AMS til PRG for at beholde Sølvet ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er han nu ikke ene om.
    Som jeg vist har sagt tidligere er der jo en fordel ved at blive nede i de lavere rangklasser: Man oplever ikke frustrationen ved at blive degraderet.;)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Søndag ved poolen i Doha på Westin Spa & Hotel betalt af Qatar’s turistråd (kunne have valgt Qatar Airways men så havde hotellet ikke været 5-Star).

    922DA245-5EED-4C14-A31A-474DB268F0E3.jpeg
    @THammer havde meget ret - det er køligt at ligge der og selv i solen er det ikke så varmt. Men fik et dukkert og ligger nu og lige kigger IF rundt og skriver denne post.

    Morgenmaden var superlækker og fik Egg Benedict. Så ved jeg at jeg gør @Kristian glad også :)

    CDD53369-C0E8-4D1A-9E64-1EBC94C9570F.jpeg
    A0ECC958-F24E-4F7F-B101-4ADA94C34855.jpeg
     
    PENSIONISTEN, Daniel K, Baadsgaard og 7 andre "Synes godt om" dette.
  20. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    B3549680-A73A-4365-80C0-9083BC383367.jpeg God weekend fra København!

    Jaja, den unge mand fra bøhlandet er taget til storbyen, for at modtage svømmere til EM i den kommende uge. Min arbejdsplads er i lufthavnen, og jeg har derfor indlogeret mig på Clarion CPH Airport.

    Her har jeg fået et super lækkert hjørneværelse med udsigt over lufthavnen - kan faktisk ikke huske om det er 1120 der plejer at være farvoritten her på forum?



    Servicen på hotellet er fantastisk, og ditto med maden!

    Fortsat god søndag :)
     
    Thorkild, PENSIONISTEN, Baadsgaard og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side