God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    1102 :)
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Vi er nogen som husker godt og har boet på det værelse ofte....

    BTW - *vinkevinke* til Peter:

    68A2CD28-B681-4519-884B-DA016D416B0B.jpeg

    Taget fra taxien på vej hjem...
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, THammer og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20171210_15_52_55_Pro.jpg
    Jeg boede på room 824 i nat .....
    Sidder nu i guldstuen for afg. SK400 og derfra ned til GVA.
    Synd jeg først så dit indlæg nu @Peter Krogh Frausing, vi kunne jo have hilst på hinanden igår eftermiddag, måske den yngste og ældste IF' ere.
     
    Kenneth K, Henrik Olsen, Peter F. og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God weekend...:eek:

    [​IMG]
     
    Daniel K, Schlandy, Henrik Olsen og 11 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Ankom sent i går aftes til Bukarest. Skulle bare lige have en overnatning, før jeg fortsatte til Tyrkiet. I ankomsthallen kan man på nogle automater bestille en taxi. Men rigtig lang kø, så det skulle jeg ikke nyde noget af.

    Normalt holder der også taxaer til folk uden reservation. Men ikke i går.

    Glemte lige at sige, at den enkelte vognmand selv sætter prisen. Men, den skal stå på døren. Og priserne varierer fra knap 1.2 lei/km til 3,5 lei/km (fra godt 2 kr/km til 6,5 kr/km).

    Men så kom min redning kørende ind i banen for ikke reserverede taxier. Troede jeg. 1,99 lei/km. Den tog jeg ind til byen. Chaufføren var meget snaksalig. Masse af spørgsmål: Er det første gang, du er i Rumænien (nej, jeg har da været dér før. Fortalte dog ikke, at jeg har boet der i knap 3 år - og landet over 100 gange i lufthavnen). + meget mere. Jeg var dog for træt til at snakke, så jeg svarede kort og undvigende. Specielt, da jeg hurtigt opdagede, at det var en taxi med turbo. På taxameteret, som kørte rigtigt stærkt.:eek::eek: Regningen endte med at blive det dobbelte af, hvad den skulle være.:mad::mad::mad:

    Startede med at bede om en kvittering. Den ville han gerne skrive. Men nej, jeg ville have den fra taxameteret (for dér står både antal km + ventetid). Det kunne ikke lade sig gøre. Printeren var løbet tør for papir. Nåja, jeg kunne da stige ud, mens han skrev på blokken + tage min kuffert i bagagerummert. Og stillede mig så ingen andre biler kunne komme forbi. Skal der være drama, må der da også være tilskuere. Og det kom der.

    Valgte med høj stemmeføring at spørge til, hvor langt der i grunden var til lufthavnen. Chaufføren mente, der var 40 - men nu ved jeg tilfældigvis, at der højst er 20. Så det måtte jeg jo højlydt kommenterer. Og ja, til sidst måtte han give sig. Der var nok kun 20 km.

    Spurgte så til, hvordan hans taxameter kunne vise 90 lei for den tur, når hans bil viser knap 2 lei pr km. Nu havde vi efterhånden fået nogle tilskuere:D:D:D. Så han skulle ristes lidt mere.

    Tilbød ham, at han kunne få halvdelen. Og hvis han ikke var tilfreds, kunne han ringe efter politiet. Det ville han dog ikke - men når det nu snart var jul, ville han stille sig tilfreds med mit tilbud + en almisse på 5 euro. Det var jeg dog ikke lige i humør til.

    Bagefter tog det nogen tid at komme ind til receptionen, fordi flere af tilhørerne lige ville spøge ind til sagen. Og så skulle jeg også lige have deres historie.

    Så en god start på week-enden.
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 16 andre "Synes godt om" dette.
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Ground speed 1113 km/t - denne fugl vil hjemad i en fart
    BD45108F-7422-4DAA-905E-F8B4B93418D4.jpeg
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    godt med rygvind?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Mellem Grønland og Island fik vi også en god rystetur
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg har været på julenisse rundtur i dag og har bland andet været ude med disse her til et glad IF medlem :)

    88C78681-B1F3-4185-9855-59041B37BFB6.jpeg

    Ellers blev juletræet hentet i går og klar til at blive sat ind snart.

    7D2B735F-448F-4875-9C27-6D7A6FEC0341.jpeg

    “Se far der går et juletræ” :)

    God søndag :)
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,579
    Point:
    93
    God første weekend i 2018 - fra LIS, på vej mod FNC. Nåede lige et hurtigt stop i den nye TAP lounge, og den er faktisk ganske udmærket.

    Nu på vej i en meget tom 319, hvor vi tilsammen er 3 pax på de første ti rækker, så rigeligt med plads, hvilket er nødvendigt hos TAP hvor benpladsen normalt er ret dårlig. :)
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God lørdag :)

    Ingen flyvninger i denne weekend - må vente til næste uge og turen til Singapore.

    I dag står den på "julenedlukning", så juletræ og alt pynten skal nu pakkes væk. Det kommer der til at gå det meste af formiddagen med.

    Lidt sjovt at det når vi pakker julen ned, så sneer det udenfor :)

    Ellers familiehygge inden resten af januar står på 3 rejser til Singapore, Hong Kong med IF'ere og så Rom.
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, Kenneth K og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God morgen fra Lyngby. Føler mig frisk og frelst, har cyklet rundt om Furesøen og har meget røde kinder og kolde tæer, men det har været en meget flot tur med solopgang og rim. Er lige stoppet op for at få varmen inden jeg skal forcere de sidste 7 km hjem til reservatet. Efter et par dage i Trondheim skal jeg bare på en endagstur til Stockholm i den kommende uge både ud og hjem med Neo.
    20180107_090853.jpg
     
  14. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God weekend fra Tokyo hvor en nysgerrig slendren bragte os mere eller mindre tilfældigt til Shibuya crossing:

    IMG_3530.JPG
    Stadig en sjov oplevelse synes jeg :)
     
    asf, PENSIONISTEN, Erwin Lansing og 12 andre "Synes godt om" dette.
  15. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God weekend herfra. Har fri-weekend for første gang siden 16/17 december. I morges stod den derfor på en lille tur på cyklen, det var koldere end jeg troede så det blev også en meget lille tur :rolleyes: Pga. kulden kom jeg også til at booke en lille tur til Dubai i marts med min mor. Kæresten kunne ikke, så måtte tage mor med i stede, så det bliver nok hyggeligt med en mor-datter tur ned til varmen. :cool: Så nu ser jeg frem til afrejse med EK om små 50 dage ( og 2018 første bookede rejse som det ser ud nu) samt en uge på Fairmont Ajman hotellet. :) Nogen der har boet der?
    Resten af weekenden står på total afslapning. Skal ikke lave andet end at drikke en masse øl i aften - derfor ved jeg også at søndagen kommer til at foregå på sofaen :D
     
    Ulrik, tbh, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Kender ikke hotellet så glæder mig til et review :)
     
    Henry og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  17. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Selvfølgelig!! :cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Har ikke boet på Fairmont Ajman kun Fairmont The Palm men har researchet det en del og sikker på I nok skal få et godt ophold.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ajman ligger efter Sharjah, der ligger efter Dubai! Så der er en pæn distance, så måske i skulle leje en bil hos Avis og få 10k point også...Kan ikke huske om Ajman er alkoholfrit Emirat, det må du vist også checke imorgen, når der er lidt mere stille på sofaen :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ikke alkoholfrit i Ajman sidst jeg tjekkede.
     
    Henrik Olsen, Henry og MaleneChristensen "Synes godt om dette"

Del denne side