God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God weekend - Var til fastelavn i dag og det skal gøres ordentlig. Så her på Vestegnen bruger vi altså et jernrør til at slå på tønden (kun de voksne dog...)

    upload_2018-2-11_13-3-22.png

    Note: Jeg er nu indviet, da jeg blev kattekonge. Så nu kan jeg kalde mig lokal og fra Vestegnen. Det gav også en meget stolt søn.

    Andre der bruger jernrør til at fjerne et noget godt hærdet fastelavnstønde på?
     
    Jeblin, tbh, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God søndag fra Forstadsfruens tredje omgang ski i denne sæson. Jeg er nu i Ischgl med familien og resten af Danmark. Det er ikke helt ment positivt, aaargh en masse danskere der er komplet skispassere men selv tror de er konge af pisten :eek:

    Vejret er desværre blandet og max dårlig sigtbarhed meget af tiden. Det får heller ikke skispasserne til at køre bedre o_O
    2018-02-11 13.58.45.jpg

    Til gengæld har jeg fundet et nyt, herligt frokostspisested som jeg simpelthen ikke kan forstå er gået min næse forbi noget før! Bløde sofaer, sublim mad og betjening (jo det kan man åbenbart få i Østrig!). Det var heller ikke helt billigt, 100 E for 2 voksne og 1 barn og nej vi drak hverken vin eller champagne.
    2018-02-10 13.33.56.jpg 2018-02-11 12.17.21.jpg 2018-02-11 12.17.28.jpg

    Der findes også en herlig garderobe, hvor man kan tage skistøvlerne af og få dem lunet imens, og så kan man hoppe i dette herlige stykke fodtøj:
    2018-02-10 14.11.08.jpg

    Aftenen er fortsat i madens tegn med Käsespätzel og Gröstl. Ja der skal løbes lidt ekstra i morgen :rolleyes:
    2018-02-11 18.47.54.jpg 2018-02-11 18.48.46.jpg

    Turen herned var autobahn så desværre ingen bonuspoint, men jeg tænker, at jeg burde få rabat på de der motorvejsvignetter snart!
     
    Jeblin, MaleneChristensen, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Men det er vel forventet at der er mange "turister" når det er midt i skiferie rush hour her i ugerne 6-8.
    Men dt ser ud til I har fundet sneen og god mad :)
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Bestemt... men alligevel irriterende. Det har været entusiast-vejr i dg og det har heldigvis betydet at der var meget få som gad på ski :cool:
     
    Henry og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Efter sidste søndags succes med et jernrør og en tønde, så bliver denne søndag lidt anderledes.

    Familien tager på er MiniCruise til Oslo med DFDS. Fik billetterne gratis ifm en kampagne. Så det bliver ren hygge de næste par dage. Familien er vilde med det, da faren ikke har så meget mulighed for at sidde med computeren i sofaen hele tiden.

    Så god vin og øl er i vente fra i morgen eftermiddag :)
     
    Calle77, MaleneChristensen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    God weekend fra Odense!

    Sidder å planlægger en potentiel tur til Sao Tome og Accra i påsken, mens jeg venter på mad fra en relativt ny app som heder Wolt. Lidt som Foodora eller Just-Eat, men nogle bedre mad. Send meg en PM om i vil ha en referral code som giver gratis levering (for dig og mig) om det høres interessant ud!
     
    MaleneChristensen, Frequie, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kan han da godt - der findes mange programmer, der fungerer off-line. 7-kabale f.eks:p

    Men WAF vil nok være i den lave ende:oops:
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Men VIAPLAY og andre ting kan rigeligt hentes og bruges offline - og mon ikke der er en artikel eller to som kan laves i Word :)
     
    MaleneChristensen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sidder I og siger der ikke er Wi-Fi på Oslo båden...??? What the ....!

    Ellers god søndag fra varmen hvor vi i dag skifter fra Marriott til Hyatt. Synes det er rart at skifte midtvejs til nye restauranter, pools, osv. da vi ofte spiser på resortet pga små børn. Da der kun er et par km mellem de to gør vi det først på eftermiddagen hvor ungerne alligevel har bedst af at være ude af solen.

    20180217_152547.jpg
     
    Jeblin, SophieHendriksen, Calle77 og 8 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Der er faktisk WiFi på den båd o ghar været det længe. Men det koster lidt ekstra og "er en god undskyldning" for ikke at arbejde og bare slappe lidt af i et par dage. Det er nok også sundt nok.
     
    Henry og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  11. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God weekend herfra også:). I dag, er dagen hvor jeg kl. 17:00 sætter mit navneskilt på tavlen og siger farvel til min arbejdsplads gennem 5,5 år. Skufferne skal tømmes, skrivebordet skal ryddes og så skal jeg ud og have en øl med et par kollegaer i aften. I morgen skal nøglerne og adgangskortet afleveres til hende der tager over som butikschef og tirsdag morgen kl. 08:00 starter jeg nyt job :D
     
    AaB_CPH, Calle77, klausbm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    I Sønderjylland siger man, at heldet følger de tovlige. Jeg er en af dem. Havde 1½ time i Bukarest mellem mit fly fra Prag landede og jeg skulle videre til Istanbul. Naturligvis på 2 forskellige billetter, hvor bagagen ikke kunne tjekkes igennem. Og hvor aflevering af bagage lukker 45 minutter før afgang.

    Ikke megen tid, når vi både skal med bus, gennem paskontrol, vente på bagagen og så en lidt længere gåtur fra arrival til departure. Sad og regnede på tiden i flyveren - og kunne se, det blev knapt.:eek::eek:

    Heldigvis landede vi 23 minutter før tiden, så pludselig blev der både mulighed for at køb chokolade i den toldfrie (så bliver kollegerne glade i morgen) og et besøg i loungen. :D:D
     
    Jeblin, tbh, Calle77 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    God morgen fra San Francisco. Fløj med SK935 i går. Må sige jeg er virkelig imponeret af SAS business class. Godt, rummeligt sæde. Havde ikke regnet med, at der ville være så meget plads til benene. Rigtig god mad, og fin service hele vejen.
     
    tbh, PENSIONISTEN, MaleneChristensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er godt at se, at @jakobv84 holder #rudersdalmafiaen's ferie-fane højt og lige kører en runde mere. Forstadsfruen er retur i reservatet efter en laaaang tur fra Østrig med kø og dårligt vejr. Det var blevet varmt i alperne, regn halvvejs ned af bjerget, så det var det helt rigtige tidspunkt at sige farvel og tak.

    2018-02-16 15.55.22.jpg

    Nå, jamen så blev uge 7 på ski i Europa prøvet for første gang siden 3.g for maaange år siden, og det bliver et nej tak igen herfra hvis jeg kan slippe.

    Den positive del var, at vi har fået en masse god mad. Det er lang tid siden jeg har boet en hel uge på BB, så der var mange måltider med restaurant, så dagens luksusproblem var at finde ud af hvor vi skulle indtage hhv. frokost og middag. Lægger lidt billeder ind i tråden hvad spiser vi ude.
     
    Baadsgaard, clager, klausbm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg tror at jeg er det eneste medlem af #rudersdalmafiaen der har været hjemme i uge 7 vandet jeres planter og ryddet sne :)
     
    SophieHendriksen, Baadsgaard, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,574
    Point:
    93
    God weekend fra guldstuen i ARN - landede fra Mexico i morges efter to ugers dejlig ferie i Yucatan og omegn. Havde håbet på en noget blødere landing end de 38 graders skift i temperaturen :(

    Havde award-billet til kl 16:10 (edit: SAS til CPH), da det var første ledige afgang, men har fået lov at komme med 13:30 flyet i stedet for - havde egentlig ikke regnet med at de var så fleksible, men som de sagde i transfer-desken, "du er jo guld, så det må vi forsøge at klare". Som sagt, så gjort :)
     
    Senest redigeret: 25/2/18
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, RasmusH og 10 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så faldt sneen endeligt over Nordsjælland og var ude at kælke med ungerne i morges. Hårdt at gå op af bakken. God weekend!

    20180303_082326.jpg
     
    PENSIONISTEN, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God weekend fra Vestegnen :)

    Vores lørdag er også fastlagt grundet vejret...

    1. Lave snemand
    2. Kælke

    Så er den dag gået med frisk luft :)
     
    PENSIONISTEN, Henry, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Som hver lørdag (undtaget når man flyver!) startede weekenden med vinterbadning i Svanemøllen, men for første gang i to år var det helt rigtig VINTERbadning. Op i saunaen bagefter. Så er weekenden lis'som sparket i gang.
    IMG_4318.jpg
     
    PENSIONISTEN, Erwin Lansing, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Helt igennem sindssygt!!!!!!!!!!!
     
    PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side