God søndag fra Forstadsfruens tredje omgang ski i denne sæson. Jeg er nu i Ischgl med familien og resten af Danmark. Det er ikke helt ment positivt, aaargh en masse danskere der er komplet skispassere men selv tror de er konge af pisten
Vejret er desværre blandet og max dårlig sigtbarhed meget af tiden. Det får heller ikke skispasserne til at køre bedre
View attachment 13906
Til gengæld har jeg fundet et nyt, herligt frokostspisested som jeg simpelthen ikke kan forstå er gået min næse forbi noget før! Bløde sofaer, sublim mad og betjening (jo det kan man åbenbart få i Østrig!). Det var heller ikke helt billigt, 100 E for 2 voksne og 1 barn og nej vi drak hverken vin eller champagne.
View attachment 13907
View attachment 13908
View attachment 13909
Der findes også en herlig garderobe, hvor man kan tage skistøvlerne af og få dem lunet imens, og så kan man hoppe i dette herlige stykke fodtøj:
View attachment 13910
Aftenen er fortsat i madens tegn med Käsespätzel og Gröstl. Ja der skal løbes lidt ekstra i morgen
View attachment 13911
View attachment 13912
Turen herned var autobahn så desværre ingen bonuspoint, men jeg tænker, at jeg burde få rabat på de der motorvejsvignetter snart!
Click to expand...