God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sådan ser det ud lige nu:

    SK 953 CPH 9:40 → MIA 14:00
    C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O8 G9 N0

    EF378035-A4CE-48E1-9D8E-4897B92A33B2.jpeg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. NikolajV

    NikolajV Medlem

    Beskeder:
    25
    "Synes godt om" modtaget:
    32
    Point:
    13
    Ser ok ud (pt), mange tak.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    ...og her har du et link til, hvor man kan tjekke availability gratis
    https://flightavailability.bcdtravel.com/
    Rigtig god tur
     
    Hof, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå jeg kan opdatere at royal air maroc er startet knap så imponerende. Flyet er 5 timer forsinket så 18.15 er blevet til 23.15. Gav mig dog en dejlig eftermiddag og aften med familien. Bøffer på grillen. Men det blir ganske sent inden jeg rammer sengen må man sige. Uoptimal start på en travl uge!

    Meeen de 400 EUR jeg bør få for ulejligheden varmer selvfølgeligt lidt!
     
    SophieHendriksen, RasmusH, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God weekend hjemme fra lænestolen (de sidste 4 aftener) foran TV skærmen :
    Uuuuuh, spændende MASTERS fra Augusta golf club, den mest prestige fyldte golf turnering. Der er tonsvis af tilskuere, waw de er heldige at have fået en billet.
     
    SophieHendriksen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå vi boardede omkring 23.30 med pushback omkring midnat. Okay load. Jeg beholdte 2A som svarede til US domestic F (ligesom i Mellemøsten) så det trak op. Ankom kvart i 3 lokal tid og efter en langsommelig immigration var jeg på hotellet kl 4.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    "fået?" :rolleyes:o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God søndag morgen...

    Efter en super lækker gang hummer, kaviar, wagyu kød, Iberico svinekæber fulgt at lidt vin....

    63ED018D-B8DB-46C3-AB85-FD7593617B69.jpeg

    Så er dagens hoved derefter.... træt og der er en som står med en hammer derinde...

    God søndag :)
     
    Ulrik, AaB_CPH, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Aktivister har i år fundet vej til køernes “festdag”. Her fra en økologisk bedrift sydvest for Silkeborg. Takkede dem for deres demonstration. For det gav mig en anledning til at forklare min knap 5 år gamle søn om Grundloven, ytringsfrihed og retten til at demonstrere for én sag. Når man har kommet i flere lande og systemer over årene, hvor ytrings- og forsamlingsfrihed ikke er en selvfølge, må man benytte enhver lejlighed til at italesætte og prise sig lykkelig for de rettigheder, som vi har herhjemme. Også selvom man er grundlæggende uenig i, at mælk er inficeret med lidelse og lig med køernes dødsdom :confused: God søndag...

    43A61625-38E2-4318-971E-C604E28206E3.jpeg
     
    Erwin Lansing, Jeblin, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    De ser ud til at have det koldt:cool:og har så ikke engang muligheden for at varme sig på en kop varm kakao.

    Nå, men ellers bød min dag på et kald til SAS for at få lavet nogle bookninger på fuldbookede fly - dejligt med 48 timers pladsgaranti som følge af diamantkortet. Og en lille overraskelse i form af en bekræftelse på, at der ingen morgen/dagsfly er fra Billund 1. maj....
     
    Jeblin, asf, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Har I to (@PENSIONISTEN) en vurdering af, hvor stor chancen er for at blive udtrukket? Har lavet en forhåndsregistrering til næste år, men har ingen fornemmelse af, om det er et totalt longshot...
     
    Henry, PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  13. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Wouv, har du forhåndsregistreret dig til Masters .... nej jeg har igen ide om chancerne ... Hvis ikke du bor privat, så vær opmærksom på overnatningsmuligheder. Sidste år hørte jeg om en, der pendlede til Atlanta.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Kakao med hhv. sojamælk, havremælk, mandelmælk...... jo jo jeg ved ikke noget om hvordan det smager men muligt er det ;)
     
    AaB_CPH, Baadsgaard og Henry "Synes godt om dette"
  15. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jeg er mange ting, herunder forelsket i golf :p Har egentlig aldrig været den store Masters-fan (The Open er favoritten), men jeg har registreret mig mht. næste år, fordi på et eller andet tidspunkt bliver jeg nødt til at sætte flueben ved Augusta. Så mange tak for tippet vedr. overnatning. Det giver god mening, når byen ikke er så stor.

    Den absolutte første prioritet er dog Ryder Cup 2020 på Whistling Straits i Sheboygan, WI. Har ladet mig fortælle fra en lokal, at man kan møde frem i klubhuset og være heldig, at man må lade sig skrive på en særlig liste, som giver lidt større chance for at få en billig billet (det er samme lodtrækningsprincip som ved bl.a. Masters). Så når jeg kommer til Wisconsin til efteråret, svinger jeg ind forbi. Ryder Cup 2020 skal jeg med til. Ryder Cup er en af de drømme, jeg endnu ikke har fået udlevet!!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God (næsten overstået) weekend!

    Dagen startede med en brat opvågning. Foredragsholderen jeg flyver ind fra North Carolina videresendte hans nye booking i morgen fra Air France, efter dagens flyvning var aflyst. Godt nok er vores kontorer under 10 minutters kørsel fra CPH, men at ankomme med 3 fly inkl. en redeye kl. 8:45 for at starte en fulddags kursusprogram kl. 9:00 må nok kaldes for optimistisk.o_O

    Hurtigt ud på det store internet, og de solgte stadig billetter i dag på en lidt senere flyvning. Frem med telefonen til AFs danske nummer. Valg mellem dansk, engelsk og fransk. Engelsk, for når man vælger dansk, får man nok alligevel at vide at alle danskere holder weekend og man vil få hjælp på engelsk.

    Så bare læne sig tilbage, der vil nok gå en time eller tre før jeg når igennem med alle strejker. Under 7 sekunder senere: "Goede morgen". WTF? Hollandsk var ikke en valgmulighed i IVR, men ok, hvis det skal være sådan, så tager vi en for holdet :D

    Startede med at sige, at jeg ringede på vegne af en anden. Ingen problem, hvad er bookingnummer? Tæerne krummede sig sammen, men heldigvis har jeg en fridag og skal ikke tænke som sikkerhedschef. Hvis nogen undrer sig hvorfor det er et problem, så se dette foredrag om (manglende) sikkerhed ved PNR. Meget sjovt og endnu mere skræmmende.:rolleyes:

    Den søde dame skulle se, hvad hun kunne gøre, om jeg ville vente lidt. Hov vent, jeg har en rute her. Den sælger I på nettet, mon ikke den virker? Jo, det kunne hun da godt prøve, og ikke mindst, tjekke at den ikke også stod til at blive aflyst. Den så fint ud og blev bestilt. Så manglede der bare, at få foredragholderens opmærksomhed, som jo fint sov på det tidspunkt. Han skulle jo lige pludselig rejse i dag og ikke i morgen. Det opdagede han så endeligt efter frokosttid (hans tid) og fik lettere travlt. Håber han når det :eek:
     
    Bekgaard, Henrik Olsen, Fribytter og 8 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God weekend fra Hilton Grand Palace i Bruxelles... kan lide logoet i deres vaffel, ok cool...

    0484D7F7-B0AF-4ABB-B879-915D813DBBF3.jpeg

    Det er heller ikke dårligt, at være barn her...

    AD2C630F-9310-4D8C-878E-DBC249260A05.jpeg
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 8 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God morgen på en dejlig lørdag morgen.

    Morgenmaden indtaget hjemme og ingen logo på drengens vafler dog (ud over det er lavet på Disney Vaffeljernet med Mickey Mouse form)

    Første rigtige have weekend kommer så der skal hygges i haven og nyde solen tænker jeg er den store plan. Dertil krydret med besøg i Bauhaus med halvdelen af Vestegnen :)

    God dag fra en som slet ikke tænker rejser lige nu - næsten ikke i hvert fald - ok jeg lyver - jeg tænker på næste rejse :)
     
    PENSIONISTEN, Henry, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God weekend herfra! :)
    Jeg har fødselsdag i dag! (Selv tak for det fine vejr;))... blev vækket med morgenmad og gaver på sengen af kæresten. Desværre har jeg ikke friweekend, så jeg står klar hele weekenden til Green Weekend hos JYSK hvor især havemøbler er et hit lige pt.:cool:
    Kollegaerne havde dog købt kage og pyntet op med flag på kontoret og så gør det ikke noget, at man skal arbejde ;):D
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Tillykke med fødselsdagen!
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side