Har SAS drukket af natpotten????

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Lovelinedance, 26/10/18.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg syntes generalt at folk er lidt grove overfor trådstarteren. Så grov er hendes sprog altså heller ikke. Hun er bare vred og frustreret på SAS. Det er jo ikke fordi hun sviner en anden medlem til eller ligninde. Så jeg syntes lige folk skal slappe lidt af. Der skal være plads til man kan brokke sig lidt, så længe man ikke sviner hinanden til. Når det er sagt så kunne det her måske være en mulighed https://www.turkishairlines.com/en-...to-the-opening-of-istanbul-airport/index.html

    Hvis man er på udkik efter ny program. Ved ikke om de er meget bedre end sas men Tk plejer ha ret tit kampagner med dobbelt eller trippel optjening. Samt man har status i 24 måneder. Og ikke som sas året ud plus 12 mnd.
     
    Thorbjoern, Kristian, danielstrandby og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det var det nu i første version:(, men hun har heldigvis modereret det en del, så det er lidt mere passende.
     
    asf, Schwert, Claus Heine og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    nåh ok. Så forstår jeg det bedre. Tænkte også bare.... folk her inde plejer ikke at være så fimset :p:p:p
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er vist første gang jeg har hørt begrebet fimset anvendt i forbindelse med indholdet af en natpotte.:eek::eek::eek::D:D:D
     
    Henrik Olsen, Thorbjoern, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Ikke hver dag man støder på begreber som: Bonusprogrammer, frequent travellers samt natpotte i samme tråd :D
     
    Henrik Olsen, Ali Taran og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side