Skal vi lige prøve at komme tilbage til tråden...selvom det er ret underholdende Nå men Hej fra luften fra QR1012. En A350. Late incomming fra SIN så 1 time forsinket ud af DOH. Havde 3 timer i DXB til immigration, hente bagage, told, check in, lounge og så ombord på SQ. Er nu nede på 2 timer...lad os håbe det går. Det er LH Loungen i DXB, så den er jeg ikke så ked af at skulle springe over.
En lille update...fik fast track udleveret af QR. Det gik vel en lille time fra jeg var landet ca. 18.00 til jeg var igennem Fast-Track, hentet bagage, videre til Departure Level og sad i Loungen. SQ bruger naturligvis LHs lounge, men flyver man First Class, bliver man inviteret til Ahlan First Class Lounge. Den er ok, men som de fleste kontrakt lounger, det skal opflyde flere selskabers ønsker, så er det lidt et MUC mellem en rigtig First Class lounge og en god business Class lounge.
Hej fra SK925 på vej mod IAD. Ingen PlusGrade (måske pga nærigt bud?) og ingen Diamond-up. Men sidder godt på 30H med noget Mikkeller (uden Ramlösa!!). Nettet fungerer udemærket og man ved man har rejst meget med SAS da man kender purserne på både ARN-CPH og CPH-IAD. På HHonors appen kan jeg se jeg er up'et til en Junior Suite i Dulles, og i morgen står den på en fuld dag i Air and Space Museum tæt på lufthavnen I øvrigt så sikrer denne tur mig Diamond for næste periode. Trods en række negative tiltag er jeg dog stadig rigtig tilfreds med SAS og overgår ikke (frivilligt) til DY/FR lige foreløbigt!
Bestemt. Fortalte immigration om mit mileage run. Det var der aldrig nogen der havde fortalt ham før. Så skulle så lige forklare hvorfor jeg nu gjorde det men kom heldigvis ind i Trumps Amerika
Hej fra 6H på en halvtom SK926 Lidt sjovt hvordan load skifter fra dag til dag. Der var ca 80% load i alle klasser i går. Til gengæld betyder det ok internet
Hej fra SK984. Det gik op for mig at det egentlig er min første tur i SAS Go/economy ticket longhaul ikke bare I den nye kabine, men siden.. 2009/2010. Denne gang rigtigt tag alt du kan drikke før maden, jeg spurgte om sparkling wine og Zinfandelen og var ved at få 'den billige' vin men spurgte om den anden og var så ved at få den lange forklaring om Premium wine og pris, kom til at spytte ud at jeg er diamant hvilket blev besvaret med en undskyldning og blev så tilbudt vand. Og fik en Baileys med
Er jeg den eneste der har problemer med SK WiFi over russisk luftrum? Jeg kan godt bruge WhatsApp, Facebook Messenger og nogle gange loade en eller anden hjemmeside, men aldrig min mail eller IFm.. kæmpe problem!
0 ned og 25 hjem med Swizz, men det er ok, blev bestilt i søndags til 1257,- pr næse og med fuldt booket ender en af os jo i midten. Men dejligt med lounge og fast track i HAM og AGP