HOLA! Fra LH109 11A & 11C (ja ja AGP-MUC-FRA-BLL man er vel IF'er) Tænk at første NEO oplevelse skulle blive med Luftwaffe...... Go' dag til alle! /DSGM
HEJSA Er på vej hjem med OS303 som er noget forsinket grundet equipment skift. Men fin håndtering og jeg fik som den eneste personlig forklaring på fejlen, så Star Gold virker ved Austrian... hjælper også at jeg sidder i Business onsdag Straks efter landing går den til Orange Scene for arbejde indtil kl 05:00 torsdag morgen
Austrian fortæller at du kan streame video ombord. Så de er nok først ude med teknikken og SAS og BA er meget bagefter eller?
Hej fra SK997, vist nok et sted over Sverige. På sæde 53D! Så langt tilbage har jeg vist aldrig været før i en A340. Helt fyldt i go og i alt 211pax, så var vist bare heldig at det ikke var et midtersæde. Bliver samme historie på air newzealand 40 timer i Auckland, nogen forslag?
Det var lige før med den turbulens.. det viste sig at crewet ikke kunne se min diamant status på manifestet.... De ville også have penge for sæde valg på hjemturen... Så er det jo klart jeg må slumme den bag i....
Hej fra SK998 som kom i luften 55 min forsinket fordi... Kina! Efter sigende skulle forsinkelsen dog blive hentet. Det blev til 20A og ved at følge seat map of hvad der skete i Gaten konkluderede jeg at hende der skulle have været min sidemand købte sig til det sidste business sæde. Plus kabinen er fyldt med opups, så næsten spild af en courtesey opgradering. Forhåbentlig en lille lur efter maden og så satser jeg på at komme hjem uden jetlag og være klar til næste eventyr der starter onsdag
Hej fra SK 964 til Arlanda! Ved ikke lige hvor jeg er, men ser ud til, at wifi nu også virker i Kina...
Hej fra en Airbus A350'fra Qatar Airways. Super service og god mad og drikke på turen i Business Class hjem fra Haneda Tokyo.
Hej fra luften Genopliver denne lidet aktive tråd. Et sted over Sydholland ombord på D86111 på vej fra CPH til MAD. Velfungerede netforbindelse. Lige under 3 timers flyvning.
Så kan jeg fortsætte denne tråd, live fra SK1735, hvor internettet virker ganske glimrende. Årets sidste rejse, så der bliver desværre længe til den næste...
Hej fra QR944 som er en fin A350. Den er jeg aldeles tilfreds med! Jeg har optaget 24FED stort set hele turen alene - lie flat eco skuffer til den gode side De kunne kun finde ud af at upgrade i København på første leg til DOH og vi endte med ikke at gide bøvle med det igen i DOH. Det tog 200 år. Men det viste sig jo så at være en fin ide at lade være da maskinen var så Tom at alle have 2-3 sæder hver.
Så rustik og vagabondagtigt Tror det der #Forstadsfruen skal ændres til #Prinsessenfravestegnen, du bruger vel mel i sovsen lige så Denne besked er sendt fra sofaen, her er forrygende hurtig internet
Bip fra SK939 somewhere over noget nordisk. Sig mig, er det ikke nyt at de har sparet de varme klude væk på PLUS???
#slummingonmonkey Men er det ikke noget med rustik er det nye sort?! Wifi var helt gal deroppe, jeg kan se min post først er kommet på her da vi ankom til hotellet, hvad sker der lige..,