Klart - hvordan skal jeg overleve 10:40 UDEN varm klud??? Nå, så sætter jeg mine fedtede fingre på ruden og laver sjove fedt ansigter der - nåååå SAS, fortryder I kluden??
Hej fra QR943 mellem SIN og DOH og #dronningenaf18abc. Endnu en tur blandt de uvaskede og igen med en meget tom maskine. Gætter på ca 40% fyldt, under 10 mand på biz så der havde været rige muligheder for upgrade hvis jeg ikke havde været for nærig. WIFI ekstrem langsomt
Tænk så når SAS melder ud at deres nye internet i flyene giver 12 Mbit per person i snit - det bliver dælme spændende at opleve det i praksis.
Problemet er blot at med en “PING” på +800MS betyder hastigheden ikke så meget, det hakker af h.... til. /DSGM
På SK925 i Plus. Stor kabine (8 rækker) - kun 5 ledige sæder (det ene ved siden af mig). Bortset fra der ingen upgrade ventede på mig så har dagen budt på to positive overraskelser: 1) Absolut ingen (som i 0) ved paskontrollen på trods af myldretid med fly til bl.a. IAD/SFO/LGW/YYZ/LHR/NCL/BOS. Overrasket og imponeret. 2) Torsken som jeg lige har sat til livs var faktisk ganske udemærket.
Torsk må være "det nye sort" den var også på i går, og som du siger ganske fortrinelig!!! Hvornår går det østover igen?
Hej fra QR 171 DOH-ARN. Langsomt internet, til trods for at Business kun er fyldt ud på 4 af 22 pladser! Servicen er i top som oftest med QR.
På fredag med SK956 via OSL - og på mandag et lille hop vestpå til GLA (f... besværlig by at komme til fra CPH)
Blev præsenteret som "cod" hhv torsk. Havde konsistens som en sådan - efter min bedste overbevisning ikke en lyssej
Hej fra SK926 en lidt anderledes tur, 1:45 minutter inde i turen og fortsat fasten seatbelts tændt, hvis jeg ville have kørt rutchebane var jeg taget til Orlando i stedet for hjem..... Bum bum - sove eller vente på aftensmad - den er svær!!