Hej fra SK927, hvor det snart er tid til landing. Ganske udemærket tur på række 1. Tak til MC premium for nogle meget billige C-billetter
HOLA! Fra D85079 enroute til AGP! Nettet er ikke værd at skrive hjem om. Men så gik tiden da med upload....
HOLA! Fra D85079 enroute til AGP! Nettet er ikke værd at skrive hjem om. View attachment 14306 Men så gik tiden da med upload....
Jeg er online fra OS308 og første gang (så vidt jeg har lagt mærke til) at jeg er i en Austrian airlines wifi fly. Der er 3 planer (mail, surf, stream) og jeg er på den midterste til €7. Umiddelbart fungerer det glimrende, men lad os se om VPN virker...
Hej fra EK702 MRU-DXB. Efter 8 nætter på Mauritius går det atter hjem. Det er Emirates lidt ældre kabine men den er stadigvæk skøn på biz
Jeg er lige landet med et Delta indenrigsfly. Der var også forskellige pakker, og enda en gratis pakke med kun messaging (Messenger, WhatsApp, og iMessage). Mail kom sjovt nok også igennem, selvom det officielt kun er en del af mellempakken, men desværre ingen IF.
Ping fra morgen snacken ml DME og ARN fra SQ362. Nettet kører generelt røv godt på SQ’s nye fly, men data’en løber hurtigere ud, end noget andet jeg har prøvet. Tror de suger dem ud med vacum. Siden billet blev taget har den skønne SQ pige spurgt mig 3 gange om “do you wanna another glas of champagne”. Jeg glemte nej hatten i Moskva må jeg indrømme!!!
Hej fra EK152 CPH-DXB . Sidder på første sal på A380, vindues sæde og ingen nabo (Eco heroppe er 2-4-2, det glemmer mange). Lækkert. Næste ben bliver DXB-CMB. God fredag og god weekend.
Det er helt korrekt at dette er flyets bedste sæder i Economy. Kun 2-4-2 og så opbevaringsplads ved vinduet også. Samme gælder i øvrigt på BA’s A380’er mener jeg at huske.
Hejsa fra QR164 CPH-DOH, og en halv fyldt business kabine! Jeg klager ikke - oftere opfyldning på Rosé-Champagnen!! ✔️
Fint fint der det ud Nydes skal det for er det ikke snart de indsætter en B777 på ruten for at øge kapaciteten, og dermed og Business Class sæderne?
En lille hilsen fra luften, har fra Qatar Airlines på ruten Doha - Copenhagen! Vi havde på vejen et 9 timers stop i Doha, men Qatar var flinke og give et “5” stjernet hotel så vi kunne lukke øjenene lidt. Security imorges tog 10 mins... alt i alt, en fin oplevelse... og så fin morgenmad på flyet! Whats NOT to like!
Hej fra 2450ft midt mellem sejrø og Samsø 3G på mobilen, og EDGE på iPaden som jeg flyver efter Go søndag.