I dag så’n bette fyr, Piper Cherokee fra 60’erne... IPaden behøver dog ikke netforbindelse undervejs, det er mest til friske vejrmeldinger ol.
Hej fra QR 942 mellem Doha & Singapore✈️ Rosé champagnen er kold, og servicen er i top! Denne tur østpå er ren ferie med familien! Sønnen på 4 mdr tog sin første flyvning igår. WizzAir mellem København og Sofia, Bulgarien. Og i dag gik turen videre med Qatar til Doha, og nu videre mod Singapore! ✈️ Heldigvis er han helt pjattet med at flyve! Underlig routing, tænker du måske! Tja... men hvad gør man ikke for en billig Qatar Business billet!
God aften fra CX227 på vej hjem fra Hong Kong. En times forsinkelse grundet dårlig vejr over Kina.... og det må jeg give dem ret i. Det hopper ret meget og har gjort det den sidste time... Men mad fik vi da klaret... God smag og kvalitet, men crewet føles lidt utrænet og ikke helt inde i deres procedurer. Der er i hvert fald stor forskel på udrejsen og hjemrejsen. De er flinke og smilende, men kunne fx. Ikke lige finde ud af menuen - der når keg hjælpe til og sige at jeg altså manglende noget på Bakken God nat i DK.....
God morgen DK Her er jeg nu - kommer forsat på jobbet i rimelig tid trods vi var lidt over en time forsinket ud af Hong Kong.
Godnat fra QR945 SIN-DOH QATAR serverer godnat sliders... det er sgu lækkert! Nu skal jeg sove nogle timer, kun for at vågne op til et dejligt morgenmåltid også! Qatar Airlines ❤️❤️❤️
Ikke helt godnat fra SK910 på vej hjem fra EWR. 6:20 endnu og har kun lige fået drinks. Til gengæld virker wifi, som eneste gang på sidste 4 oversøiske flyvninger.
De var også super lækre! ☺️ Morgenmaden var også helt fin... og servicen heeelt i top! Så er det ingen problem at rejse med et barn på 4,5 mdr! ☺️
SK 1245 CPH-AAR. Venter på, at de bliver færdig med at tjekke flyet (som er 10 min. forsinket). De kikker noget på et af hjulene. Den medbragte net-forbindelse virker udmærket - indtil vi skal slukke for al kommunikation. 17 passagerer i en maskine med plads til 70 - er det rentabelt?
Rentabelt ? Det afhænger nok lidt af retur load´en, og hvor mange af disse psgrs, der har onward connection.
Er landet sikkert i AAR (efter 25 minutter i luften) - og sidder nu i flybussen (turen tager 40 min til centrum).
God fredag fra SK945 over det nordlige Canada. Der er fin gang i HerrO og både Charles og Mikkeller spiller med God weekend til alle
Hej fra SK984 på biz - takket være inspiration fra jer alle herinde, er det lykkedes at komme afsted på weekendtur til Tokyo på biz efter 3 års pointjagt Fantastisk oplevelse!