Hej fra 19D på EK151.
Forstadsfruen blødte 3.555 DKK pr. mand for en upgrade til 1.sal i de bløde sæder.
Det er en stor biz kabine og ikke særlig hyggelig. Det bliver lidt samlebånd, her er fyldt og personalet virker fortravlet og ikke specielt imødekommende.
Vi startede morgenen alt for tidligt ved check-in allerede kl. 0610, da vi havde fået at vide de ville fikse, at vi havde fået seatning tre vidt forskellige steder i kabinen. Det duer ikke med en 7-årig siddende helt mutters alene, men det mente de faktisk var vores problem. Lang historie men vi endte med at bruge tonsvis af tid på ved check-in, i loungen og ved gaten og ingen ville røre ved sagen. Jeg endte simpelthen med selv at dreje armen om på et ældre britisk ægtepar, som byttede sæder med min mand og barn så de fik to sammen. Super ufedt, de havde specifikt ønsket sæderne så det var selvfølgelig en stor skuffelse for dem. Mest af alt en utrolig dårlig oplevelse fra staff, det er sg’ ikke fair det skal være os selv det fikser det. Supervisor ved gaten havde den frækhed at sige vi jo både selv havde accepteret at blive splittet (hvilket vi ikke havde) samt at han jo ikke kunne flytte folk for at gøre det “komfortabelt” for os!
Nu er jeg plantet i sædet, det er fint, der var bobler men desværre ca. 50 min. forsinkelse ud.
Servicen er ikke prangende og vi er tilbage til det ikke er specielt luksus at få smækket en bakke på bordet.
Heller ikke for spændende morgenmad, satser på frokosten bliver bedre!
Summa summarum, så kommer jeg helt sikkert ikke til at betale for sådan en upgrade igen. QR slår EK med mange længder!
View attachment 15174
View attachment 15175
Click to expand...