Hej fra en indtil videre super flyvning med Singapore Airlines i deres Business Class. Jeg har 30 MB gratis data og det skal klart bruges på at læse InsideFlyer og lige opdatere denne tråd Hastigheden er dog ikke så god, så billeder er ikke lige muligt desværre.
Hey - der kom hul igennem og to billeder klar.... tog kun 5 min Fik nok den bedste bøf i luften i dag. Den var rød og mør. Så hatten af for dette
Hej hej fra Kina et eller andet sted.. havde lige en turbo tur i Asien med 12 fly! CPH-ARN-HKG-BKK-SIN-CGK-SOC-CGK-BKK-HAN-HKG-ARN-CPH
Hej fra SQ322 fra sæde 12A. Her er lidt af den mad jeg har fået - man er vel Foodie, så brugte Book the Cook til begge måltider. Det er sq svært at finde meget at være meget utilfreds med, men der er ridser i lakken. Det er også en stor business class kabine på hele førstesalen.
Hej fra luften over Sydkina en tidlig morgen/sent nat ombord på sk963 fra ARN til HKG. Bizzen gav en god nats søvn. Internet som vanligt sporadisk.
Hej igen fra luften Denne gang over Ulaan Batar i Mongoliet. meget ørken at se ned på fra 33000 ft Sikkert et spændende land at besøge. God wifi på LN-RKU som er den nyeste A330 i SK flåden. HKG-ARN Desværre gik plusgrade ikke igennem men dejligt med en tom plus kabine
HOLA! Fra SK6231 til AGP, med en forsinkelse der lige akkurat ikke giver 400€ men med et relativt godt internt......
Om det er sandt...så kan man trods alt næppe blive sur på SK om satelitterne eller stjernerne står som de skal. Men ja det er skide irriterende når den nymodens teknik ikke funker...og der bliver reklameret kraftigt for det.
Så er vi kommet i luften med SK909, og fik sæde 2F efter en gateopgradering. Opdaterer posten løbende, når der kommer “nogen mad på bordet”. Indtil nu har alt fungeret fint og internettet kører upåklageligt. Første ret: Gin&Tonic m/lune nødder. Forret: Salami og noget elge-noget (ikke i rulle ). Hovedret: oksebøf med kartoffelmos. Vinen var ikke kommet rundt endnu. Dessert: Crumple kage og is, med portvin
Jeg vil udvide tråden en lille smule med et par billeder fra min sidste togtur med Himmelekspressen fra Beijing til Lhasa i Tibet. En togtur på 41 timer, hvor man kommer op i et pas i en højde af 5072 m. På vej ned mod Lhasa i 3600 m højde passerer man verdens højest beliggende ferskvandssø i 4608 meter. I morgen går turen tilbage til Beijing med Air China.
Jep, når vi nu var på 2 1/2 time - sååååååå - men på den anden side har tanten jo så lykkeligvis sparet 1/2 milli kompensationer....
Morgenmad på Swiss BIZ cph-zrh her til formiddag. The Captain himself med sine fire striber sludrede med os biz psgrs (5 rows) og han hjalp CA med at lukke hatracks m.m. Til sidst smuttede han ud i sin lille hule.
Og en lille let anretning paa en 30 min. flyvning med Swiss BIZ zrh-gva i en Bombardier C300. Den flytype virker meget "haard" at flyve med. (Indflyvning mod GVA henover Rhone floden).
Hej fra en (positivt 95% belagt) flyvning fra AGP-AAR. Hvis dette er belægning på en “dum tirsdags afgang” ultimo september er DSGM ret fortrøstningsfuld i forhold til rutens overlevelse.......
Hej fra OY-KAS (SK1409) på vej hjem fra forlænget weekend i Stockholm. God søndag aften ønskes til det gode forum!