Hej fra LH452 over det nordlige Canada 1,5.-serveringen er netop overstået (en sandwich fra Lagkagehuset, da jeg ved at de er nærige med 2.-serveringen som først er om 3 timer...). Flyveren (en A346 ) er næsten propfuld men ellers behagelig tur indtil videre. Hurtige 17 timer på jorden rækker til en løbetur og et besøg på In'n'Out, overnatning på Crowne Plaza LAX, og så hjem via SFO-LAX-MUC. Tosset Edit: iPass fungerer smukt!
Hej fra LH2290. Var simpelthen lige nød til at tjekke hvad der foregik på IF. Ankom fra GDN til busgate i MUC. Havde ca. 10mins til at skifte fra T2 til T2 satellit terminalen og boarding. Det gik. Desværre var der så ikke flere gangpladser da flyveren er ret fyldt. Nå men ombord og finde min plads. Jeg har midterpladsen og gangpladsen er optaget. Da der bliver proklameret Boarding Complete over PA er vinduespladsen stadig fri. Tak LH. Det blev det alligevel en ok flyvning. Har fået et stykke sandkage og skylder det nu ned med en kold Warsteiner
Jeg skal ikke mere klage over dårlig plads og langsom WiFi på et Norwegian fly. Med 10 passagerer på en 5 timers flyvning til Aqaba er der flere sæderækker til hver. For at støtte Norwegian vil jeg nu købe en øl fra Svalbard, som jeg ikke har smagt før. Den ringe belægning gør også, at de har aflyst flyvningen de næste to torsdage. Så vi er booket om til Royal Jordanian, som som jeg er spændt på at prøve
Det er jeg helt klar over - men det burde ikke genere trafikken så meget. Med mindre man altså lægger sit trafikprogram så stramt at der er 0 elastik....
Måske lidt off topic, men det er transport, det er wifi ombord og så denne sjov detalje, når man logger ind. Man kan både se, hvor godt signalet er og hvor mange der er på. Det kunne være en ide for flyselskaber at vise i luften. GWR tog fra Bristol til London Paddington. Hastigheden er dog ikke imponerende målt med speedtest, men der er hul igennem og dette opslag er lavet ombord.
Halløøp fra SQ833 hvor lammet er kommet på bordet. Liiiiidt svært at skære i, men smager altså ret godt blandet med alt muligt smushi Mushi på tallkerken. Slurp
Hej fra 26G på SK925. Wifi virker, men er meget langsomt - så ingen billeder. Til gengæld positivt overrasket over forplejningen - fisken var rigtig god (igen, billede må følge senere...)
Hej fra SK925 (CPH-IAD) Sidder i Plus, hvor der er ca 15 tomme pladser ud af 56. Inden afgang checkede jeg availability, og der skulle også være 5 ledige på business, men da minimumsbud forblev over 5000 kr, takkede jeg nej. Vi har lige fået rigtig god mad, men har stadig ikke forstået conceptet, at man skal bestille alle drikkevarer ved første gennemgang med drinksvognen. Flyttede ind og sidder alene i en midterrække med tre sæder, så havde rigeligt med plads til afsætning. Der blev da plads til både gin/tonic, øl og rødvin. Min sidekammerat skal køre ved ankomst. PS: internettet kører ret fint med god hastighed.
Hej fra SK0407 på vej hjem fra Arlanda til CPH. Første rejse booket for bonuspoint med Mastercard premium fordel til plus for go. Ganske behageligt med sas plus og god benplads på 1D og 1E. WiFi virker også overraskende godt. Er dog til gengæld ikke imponerede over frokostserveringen i loungen i Arlanda. God søndag derude.
På vej hjem fra weekendtur i BRU med venner og fejring af en dem opgraderes til v4.0. På turen ud sang crew fødselsdagssang for pax på 11B. En af AH er genganger på returflyvningen og husker klart vores selskab. Om det er for at fortsætte fejringen vides ikke, men han (Søren) har 2 af sine brødre med i kabinen denne gang. Oliver er AP og Michael er AH. Det er da en hel familietur.