Hej fra SK965. weekend i Hong kong, med en lille vandretur og 22.500 point (well, 20.005 point og 2000 SEK brugt på plusgrade).
Hej fra luften oven over Frankrig Norwegian CPH-BCN Fyldt fly OK wifi selvom SAS shorthaul wifi er meget hurtigere
God morgen fra LH 1305 (Istanbul - Frankfurt), hvor den friske stewardesse gættede på, at jeg er hollænder. OK - så lærte jeg noget nyt om min tyske accent.
Forstår det faktisk godt - hørt udefra ligner dansk og hollandsk udtale nok hinanden ret meget, bortset fra deres halsbrækkende behandling af bogstavet G. Jeg har en gang på en banegård forvekslet hollandsk og - færøsk - men de tog det pænt..
Hej fra 1D på SK943 mod ORD. Masser af plads her på første række - det jeg ikke lige havde forudset af ulempe er, at når man som mig er en meget lille person er der langt til skærmen mangler en lille fjernbetjening som eksempelvis hos QR og EK. #firstworldproblems
Hej fra SK1584. Lettere forsinket ud af AGP og med kun 35 mins til at skifte i ARN. Der havde tilsyneladende været lidt problemer med wifi på vejen herned, men fungerer upåklageligt pt.
Hej fra række 8 på SK936, sådan lige omkring snart-sengetid! Mavsen er fyldt med kammuslinger, bøf, ost og is, så mon ikke jeg får en god lur.
Hej fra LH 1304 (Frankfurt - Istanbul). Der er nok 12 rækker på Business - men vi er kun 2 passagerer. En enkelt person fra økonomi troede han kunne sætte sig på mellem os andre. Men han blev hurtigt fundet og vist tilbage bag gardinet.
Godmorgen fra SK639. Skal videre med LH og så UA for forhåbentlig at ende i CRP sidst på eftertmiddagen, lokal tid.
Hej fra SWISS LX0180 imellem Zürich og Bangkok. Vi sidder helt fremme i bussen, hvor skærmene er kæmpe store og servicen er helt i top!!