God eftermiddag fra SK1469 fra osl-cph. På vej til coldplay i parken i aften. 150 eur med i lommepenge da jeg stod over 3 timer pga overbooket formiddagsfly. Jeg havde god tid, så nåede også at få en lille bøhmand på i loungen. Alt i alt en god dag
Hej fra SK996 hjem fra PEK Efter 14 dages rundrejse i Kina. Har i mellemtiden fløjet med Shanghai Airlines, Capital airlines og China Eastern indrigs i Kina. På alle flyvninger indrigs i Kina er det ikke tilladt at bruge sin telefon under flyvninger heller ikke hvis den er i fightmode. Til middag var der lidt svinekød og som altid broccoli og kartoffelmos. Lidt sjovt er at jeg ikke er EBG længere og at jeg sidder i GO, MEN internettet virker fint for mig. Hvordan kan det være?
Det er fordi, du har snydt systemet: Der er stadig et guldkort i dit profilbillede på IF - og så tror SKIT, at du skal have adgang til internettet
Hej fra et sted mellem Island og Newfoundland fra SK901 pvt til EWR. Vi kom heldigvis afsted næsten til tiden og har eta på schedule 905pm SK overgik sig selv endnu engang - så sidder på 4H på op up fra eco
Hej fra TK84 som befinder sig et sted over Myanmar. Hvis nogen har læst min tråd 'Stuck i Istanbul', så er det også en meget glad PeterA som sidder på 7J efter at have fået en umulig upgrade af både mig, min kæreste og lap infant til Turkish udmærkede business class. Af en eller anden grund var vi flere der skulle sidde på 49K, så jeg synes da det er en vældig fin løsning at flytte os op foran gardinet istedet. Wifi fungerer egentlig udemærket. Jeg skulle egenlig blot online for at afbestille min næste flyvning (frist for afbestilling er 4 timer før), da vi er en del forsinkede pga manglende catering som først skulle loades. Af en eller anden grund virker afbestilling ikke, så næste flyvning ryger sig en tur Det er så anden gang på 2 dage. Har sendt dem en mail, så jeg kan godtgøre, at jeg trods alt har haft intentionen om at afbestille, inden for fristen. Imellemtiden må man jo bare glæde sig over at sidde i et business class sæde langt væk fra Istanbul
Hepsen fra SK939 hvor min Mac prøver at antyde at jeg skal få noget andet end fly og flyvning at gå op i! Kører sgu ret stabilt, hastigheden tjekker jeg når jeg blir ædru - "PENDING!"
Hej fra AC545 over Iron Mountain Minnesota i 11kms højde kl 2230 østkysttid På vej fra Toronto til Seattle Der er 15min gratis wifi så det bliver lige testet
Hej fra luften Sidder på 2C sammen med @Kristian som er på 2A ombord på AC542 over Spokane på vej til YYZ Flyver med en Airbus319 med Gogo in motion wifi og benytter endnu engang de 15 gratis minutter
God eftermiddag fra SK1471 OSL-CPH Så er det vel igen tid til at leve op til sit alias.... Gate keeperen imponerede sgu ikke i dag, der blev godt nok annonceret "prioritets bording" men samtidig åbnede hun alle selvscannings sluserne, og ALT var kaos. Da undertegnede kom frem og da ikke lige kunne undlade at kommentere hvor mange prioritets pax hun havde, rystede hun på hovedet, og sagde: "ja kaos, men vi har altså et fuldt fly i dag." NO SHIT SHERLOCK - så er der da endnu mere grund til at håndhæve prioritets boarding, da jeg nåede ud til 2C var hatte hylden fyldt med pøblens håndbagage...... INGEN SUCCES!!! /Den evigt sure gamle mand
Problemet er vel ikke så meget, om der er boarding i en styret orden - men at flyselskaber ikke håndhæver egne regler for begrænsning i håndbagage? For så var problemet ikke opstået. .. ingen tør gå først og dermed tage skraldet (som Nykredit gjorde på et helt andet område ). Hvem blinker først..
Forsøgte at sige hej fra SK 964 efter endelig at være kommet ud af Kina. Men forbindelsen fungerede simpelt hen så ringe, at det var umuligt Mærkværdigt nok virkede Facebook og Google nogenlunde mens stort set alle andre sites kun timede ud... man skulle da tro det var ca. ens for alle.
Hej fra Turkish A333 TK1784 CPH-IST Dagens flyvning i en helt ny bus med live-tv og wifi som for biz og m&s elite er gratis ligesom hos SK. Fungerer fint her over Rumænien med god hastighed her i 39000ft
Hej fra EK 151 fra DXB-CPH.. lige lettet og wi-fi virker ok, indtilvidere... Opdateret et sted over Moldavien..