Når nu det ikke kunne være anderledes så er rk. 30 nu ikke så ringe endda...... /Den Positive Gamle Mand
Fra nørden som har været så heldig at flyve de nye 320 Neo. Kabineinterioret er anderledes, det er en "gammel" en og wifi på de nye kommer først sent forår eller sommer.
Hej fra EKet eller andet jeg har glemt fra HKG. Meget nice at de 10 Mb gratis WiFi kan bruges 1 gang på hver device A380eren er ikke så tosset når man først er ombord, men det er da ubehageligt at skulle boarde uden status med så mange mennesker
Hej fra Great Western Rail fra Paddington til Hereford... kan berette wifi er mega langsomt og nogle sites er blokeret, sæføli ikke IF...
God morgen fra SK926! Sjældent har jeg fløjet med så halvtomt et fly (på langtur). I Go ligger folk på langs på de midterste sæder og jeg selv har 26A. Som I kan se, så har jeg en buffer omkring mig på alle sider. Business kunne have været sjov, men at sidde her med fødderne oppe på armlænet foran og gurgle hals i den røde smoothie går an...
Hej fra snart-i-luften med DY3595 fra SZG til CPH. En indtil videre virkelig træls oplevelse med Norwegian og jeg blev mindet om hvorfor jegnormalt ikke gider lavprisselskaber Sæderne var også fyldt med gamle krummer SAlzburg er heller ikke en fed lufthavn så det bidrager også lidt til min dårlige stemning omkring turen.
Præcis (desværre). Mine rejsekammerater havde bestilt via et rejsebureau (suk) der små-insisterede på jeg fløj Norwegian retur. Jeg burde have nægtet.