Hotel i New York

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Niclas, 8/1/19.

Tags:
  1. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Tak for alle buddende :) Det lyder som om der er konsensus omkring at man skal bo på Manhatten og ikke Brooklyn, Queens, etc.
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Så absolut. Vil gerne slå et slag for områderne udenfor mid-town. Som regel mere værdi for pengene og en lidt sjovere oplevelse.
     
    Niclas og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    342
    Point:
    63
    Halløj. Jeg springer lige på denne tråd. :)
    Vi skal til New York 13-18 Maj og har booket et hotel i Midtown. The Kitano.(hvis nogen har boet her hører jeg genre en anmeldelse. :)
    Vi har givet ca. 1500 per nat.
    Er midtown ikke et godt sted at bo?
    Er det helt skævt at bo her hvis vi skal bare se nogle af de gængse ting, Times Square, Rockefeller, central station, broadway, central park, Brooklyn bridge & statue of liberty & så ellers bare gå rundt og nyde stemningen.
     
    THammer, Henry og CHIP "Synes godt om dette"
  4. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Midtown er et fint udgangspunkt for Manhattan og de ting du skriver, I vil opleve. Hvis du selv er tilfreds med prisen - som lyder meget skarp - så behold endelig din booking. Det er nemt at komme up/downtown med Subway'en, når I vil til Brooklyn Bridge, Statue of Liberty etc. Personligt synes jeg ikke en tur ud til Statue of Liberty er tiden værd, men det er jo smag og behag. Brooklyn Bridge: tag subway til Brooklyn og gå over broen til Manhattan!
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg er selv rigtig glad for Midtown/Murray Hill, da en af mine venner boede på Park/33rd så jeg er kommet der meget. Jeg synes det er et fint område at komme rundt fra, og jeg kan se at The Kitano ligger på 5/6-linjen, hvor der også er express, så det er super godt. Jeg kender dog ikke selve hotellet, men det ser da fint ud på billeder.
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Blot for at præcisere - Midtown er absolut et godt sted at bo - relativ tæt på meget af det i gerne vil se. Specielt når man er der første gang er det godt - og det meste af det du nævner er lige om hjørnet. Har selv boet i Midtown flere gange. Synes blot det bliver lidt sjovere når man er i nogle af de andre områder på Manhattan, eks Tribeca, Meatpacking, Lower East side, etc.
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  7. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side