Hvem kommer i nærheden af ham?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 24/6/14.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    har kun 20 forskellige flyselskaber
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Synes Frankfurt lufthavn kan være svær at finde rundt I. Især hvis ikke man har så meget tid og man skal fra en terminal til en anden som du også selv skriver.. (Oplevede dette da jeg kom fra Singapore og skulle til København).. Tog en krig at finde vej, men jeg nåede det. Tror den er ligesom alle andre store lufthavne, hvis ikke man er vant til at rejse igennem . :cool:
    Mht. Lufthansa har jeg aldrig haft problemer med baggage hos dem. Har fløjet med dem både til USA og Asien med "korte" stop I Frankfurt og München (under 1,5 time) uden problemer. Eneste problem jeg har haft med LH er at de var I strejke da jeg skulle til New Zealand. Det betød at flyet blev aflyst over to omgange og jeg først kom fasted 3 dage senere med Swiss... Ellers har jeg kun gode ting at sige om LH :D:D
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Jeg har haft mange mellemlandinger i Frankfurt - og jo somme tider har det været lidt kringlet. Specielt i begyndelsen. Men nu går det meget bedre (kan ikke lige gennemskue, det nu er fordi. jeg har lært at finde rundt, eller om det er fordi, jeg er blevet bedre til at læse deres skilte) . Men synes, at andre lufthavne er værre. Lige nu "kæmper" jeg lidt med Wien, der ligner en labyrint.
     
    MaleneChristensen, Beaglen og Nj4220 "Synes godt om dette"

Del denne side