Altså i US processerer man jo complimentary upgrades ganske enkelt, men det her er jo lidt noget andet da folk aktivt skal byde. Man skulle dog tro integration i SAS App'en ville være det enkleste og så bare sige 60min før afgang lukker vinduet og vinderne findes.
P/D non-paid upgrades = Courtesy Upgrades og de tildeles fra 24 timer før til 3 timer før afgang. Så din track-record bliver ikke anderledes af dette tiltag
Også tak herfra for godt selskab til Meet-and-Greet. Dejligt at se gamle ansigter fra alle frequent traveller lejre. Reflektioner over eventet: God orientering fra Richard Gustafson om SAS's strategiske udfordringer og tiltag. Jeg tror mange SAS kunder er en smule (national)romantiske omkring SAS's historie og fremtid, og det er fedt at høre man er fokuserede på at sikre et bære- og konkurrencedygtigt firma. Tæerkrummende indlæg af Eivind Roald. Absurd kommunikation omkring upgrade point cost ("simplificering"), hypen af Quintessentially og SAS Dreams (har selv haft Quintessentially gennem goodiebag, og vil anbefale kagespaden istedet) og i særdeleshed Eurobonus-økosystem for barnepiger mm.. Jeg håber at han forstår hans kunders behov bedre end han giver indtryk af, og vil håbe at han en dag vil tale til os som om vi rent faktisk kan forstå at Eurobonus er en forretning der både skal levere et attraktivt produkt og en positiv bundlinje. De fleste af os kan godt forstå at a) når priserne falder, devalueres værdien af mileagebaserede point (men at vi gerne vil have et varsel når det sker), b) et bredere forbruger bonusprogram giver også muligheder for at frequent travelleres kan få flere muligheder (men vi forsat har mest værdi af fordele relateret til SAS's kerneprodukt). 2 kæmpe missed opportunities: Hvorfor ikke servere den nye gode SAS brandede mad/drikkevarer ? Hvorfor ikke launche (eller i det mindste tease for) SAS Mastercard Premium ? 1 stk. brugbar information: Blev lovet at EB chef at når familiekonto kommer i version 2.0, vil det fortsat være gratis at overføre extrapoint fra et familiemedlem til et andet. Hvis det ikke havde været for det gode selskab, havde det ikke været 1200 point værd.
Det er ve ligegyldigt hvir din rejse starter. Enten requester du ved første check-in eller også i transitlufthavnen. Uanset så er der en cut-off ved eks T-60
Nok ikke helt, eks: Rejser du f.eks. ZRH LX CPH SK oversøisk, så checker du in hos Swissport Rejser du f.eks. ZRH SK CPH SK oversøisk, så checker du in hos D´nata agenten Jeg er ikke helt sikker på at forskellige checkin agenter rundt omkring har de "redskaber" og informationer, der kræves for sas-gate-upg, men jeg kan da tage fejl, men jeg tvivler. De vil nok sige kontakt sas ved afgangen.
Var der forresten nogen som spurgte til og fik bare så meget som en flig af en forklaring på hvorfor SAS har valgt at lancere en hjemmeside der, nu 9 måneder efter release, fortsat er smækfyldt med fejl?
Det blev nævnt selv at det er måden de har valgt at udvilke på. Så agil udvikling og uden at have en fuld erstatning klar fra starten af. Det har så taget længere tid end ventet og det beklager de.
Er der nogen yderligere information omkring familiekonto setup / release date ? Det er jo snart 2 år siden, at man ikke kunne forbinde konti som familie, og pointoverførsler stoppede.
Intet nyt... Bedste råd er fortsat at ringe ind og få dem til at bruge point fra flere konti, hvis du skal bestille en bonusrejse og ikke har point nok... Jeg ved egentligt ikke om det kan lade sig gøre, hvis man bare hellere vil bruge pointene fra en anden konto..
Savner også familie-kontoen. Har et par familiemedlemmer, der ikke flyver meget - men de får dog altid point. Og nu har de stået så længe på kontoen, at jeg frygter, de begynder at forsvinde. Og jeg vil da helst undgå at skulle betale for at overføre dem til min konto.
Mit bud er at det kommer........................... ..................Når der er to torsdage i en uge
Jeg mener at der er mulighed for at ringe ind og poole point til en billet med flere forskellige konti
Tak for tippet. Jeg ved det godt, men desværre har jeg ingen aktuelle planer om at købe bonusrejser, så derfor ikke en mulighed (jeg er bosat i udlandet - og så er det lidt sværere at bruge pointene. Lige nu er de blot parkeret på kontoen). Har forsøgt at forære et par bonusrejser til nevøen og niecerne - men denne gang havde det ingen interesse. Måske var markedsføringen for ringe
Tyder lidt på manglende opdragelse. Omvendt - hvis det var ture mellem Bucureşti og Chișinău er det måske forståeligt nok, at interessen var lidt lunken.
Sidste gang fik de en tur: Fra Billund til Barcelona (med SAS). Ruten var: Billund - København - Oslo - Barcelona. Og retur: Barcelona - Stockholm - København - Billund. Spørg mig ikke, hvorfor SAS gav denne tur. Og naturligvis var turen på Plus (lige da det var indført). Så de stod naturligvis i den korte Plus-kø ved check-in i Billund, da en SAS medarbejder gik hen til dem og sagde: "I står i den forkerte kø. I skal gå derover". Hvorefter han pegede på den lange kø ved økonomi-check-in. Hvortil min kvikke niece svarede "Det tror jeg ikke - kik lige på vores billet", hvorefter hun viste udskriften De har også fået billet til London og Rom. Og når SAS begynder at flyve mellem Bukarest og Chisinau, så komme denne billet naturligvis også på listen over mulige ture.