Hvis et fly skal evakueres ville du så tage din taske med?

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 5/8/18.

  1. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    Skulle et fly evakueres så har jeg ikke noget problem med at efterlade mine “ting / håndbagage” på flyet.

    Jeg har for det meste mit pas i lommen eller sædelommen, samtidig med et “screenshot” af det på min telefon i det tilfælde det skulle blive væk ;)

    Håber alle har den menneskelige respekt til at følge og efterkomme personalets sikkerhedsinstrukser i en nødssituation og så skide på sine personlige ejendele.

    Genstande kan erstattes, det kan menneskeliv ikke ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Ok, her er vi nødt til at differentiere:
    - Hvis jeg evakueres fra en ikke-SAS *A afgang, så vil jeg sætte min lid til, at selskabet forstår den sande betydning af kundeservice og efterfølgende giver mig point for hele turen, så lifetime kan opnås hos SAS
    - Hvis jeg derimod evakueres fra en af tantens afgange, så...ja...godt spørgsmål, om jeg tør sætte min lid til efterfølgende kundeservice :D
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Så må du jo tage en ekstra flyvning, hvis det er så vigtigt.:rolleyes:
    Naturligvis kan flyvningen ligge på den sidste dag i optjeningsåret, men monstro ikke SAS vil være fleksible i den situation.

    Formentlig vil din rejseforsikring erstatte den missede, så det pekuniære bør ikke være en hindring.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side