Hvordan er Etihad Airways?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Sebastian011, 1/9/14.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Worst case misser du din connection selv om MCT burde være nok, og må søge EU 261/2004 erstatning ;) (kun på vej hjem, men stadig)
     
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Det kan man jo altid håbe på, så er billetten jo nærmest betalt :p
     
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    hvad er datoerne på CDG-PEK-BKK og retur? Og hvad er prisen?
     
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    CDG-BKK via PEK 6 Feb
    BKK-MUC via PEK 17 Feb
    3021 kr bliver det. Begge har en times layover, og det kan være flere dage i Beijing.
    Og så lige i SAS fly i hver ende til 399 kr :)

    Flightfox material :p? På departure kan destination også være fx HKT, MNL og SIN til sammen pris sidst jeg tjekkede, og Tokyo, så længe man flyver tilbage fra BKK. Afrejse fra ARN og arrival i CDG også mulig
     
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det sjove er egentlig at Air China kan fueldumpes på en lang række ruter fra Europa til Asien, og det kan den faktisk også på dine datoer. Men kun visse rutekombinationer, og desværre ikke noget der kan komme ned på under 3000 kr. :(
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    3000 er da også en ok fornuftig pris vil jeg mene. Jeg er bare lidt sur over der ikke er EFI fra PEK til BKK :(
     
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Du er med på, at der kun er tre ledige sæder til den pris på CDG-PEK, ikke? De andre segments ser fine ud.
    Du ved også godt at IFE på hos CA alligevel ikke er noget at skrive hjem om, ikke? I øvrigt sidder man 2-5-2 på eco på 777-200'erne (PEK-BKK) - lidt weird.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Øv jeg kan godt se at de er ved at være udsolgt, dee var ellers 9 imorges :( Vi kan også flyve fra ARN men det er færre miles, dyrere SAS fly og længere layover, øv. Det var ellers plan B, vi vil helst flyve til phuket nemlig (eller bare arrive/depart).

    Jeg har aldrig rejst med CA, men jeg synes limited EFI er bedre end intet på en fem timers strækning! Mit tablet holder nemlig ikke liv i 16 timer

    Hvis du kender en bedre tur må du endelig sige til
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  10. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    On a different note:
    Kender nogen til en hjemmeside hvor man kan skrive fly tider og nummer ind, så man kan "visualisere" sin itinerary hvis I forstår. Når man nu har gang i tre bookinger kan det være meget rart lige at se samlet et sted med rejsetid og transit og sådan
     
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hvis det er en færdig booking med PNR er TripIt.com et sted jeg bruger hele tiden til at samle rejserplaner for fly, hotel og bil. Er det dette du mener?
     
  12. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Det er mere før jeg booker, så jeg kan sammenligne forskellige muligheder som en helhed
     
  13. Lysnet

    Lysnet Pensionist

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
    Vi fløj i december måned med Qatar via Doha til Bangkok og retur ,,vi gav kr. 7960.- for 2 personer retur ,kan kun sige, der er en service der er helt i top hos Qatar.(Transfertid i Doha ca. 2 timer )
     
  14. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Turen går til Californien med SAS i stedet nu, men ærgre mig over at vi ikke nåede at købe inden de forsvandt - det viste sig jo at Etihad var en af de bedre airlines :)
     
  15. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Etihad er et meget fint selskab, i mine erfaring, i Mellemøst gruppering højere end Emirates(jeg vil end ikke nævne Gulf air, Saudi, Kuwait), på linie med Qatar og lidt under Oman, det er vurderet ud fra economy/eco premium oplevelser.

    Jeg ved at før i tiden var det AB der for Etihad håndterede segmentet Abu Dhabi - Phuket med en charter configureret 330er der absolut ikke blev rost, AB får generelt tæsk for langdistance og ros for intra-Europa segmenter.

    Etihad bruger heldigvis egne fly(777) til BKK.
     
    Senest redigeret: 28/1/15

Del denne side