Hvorfor er det så sølle på Business Class?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henry, 28/4/18.

  1. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Hos os er mantraen på ikke-oversøiske ruter, at man booker billigste flexible billet.
    På oversøiske ruter bookes fleksible premium (eg SAS Plus) billetter.
    Så nej, selvom jeg arbejder i privat regi, er det ikke en mulighed med business. Synes dog også selv, at det ville være spild af penge.
     
    Frequie og Henry "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Men har du oplevet at 'facilitatoren' på det EU-finansierede projekt brugte en del af tiden på kick-off mødet til at vejlede i, hvordan og hvor det var muligt at fuske med tildelingskriterierne?o_O
    Det har jeg.:eek:
    Det mest overraskende (eller måske alligevel ikke :confused: ) for et par danskere var at konstatere, at de sydeuropæiske projektdeltagere tydeligvis fandt det helt naturligt. :rolleyes:
     
    AaB_CPH, Frequie og Henry "Synes godt om dette"
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Arrrgh sådan noget kan jeg ikke tåle at høre. Så hellere leve i uvidenhed nogen gange.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Du skulle bare vide, hvad du ikke ser, når du kigger ud af vinduet i din bopæl... Så har jeg ikke sagt for meget.
     
    Senest redigeret: 30/4/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Min eneste intra-EU LH oplevelse foran gardinet ligger nogle år tilbage efter en red eye, så der kan jeg ikke huske meget af. KLM europe business class er, hvad jeg vil kalde, solidt, og uden dikkedarer. Samme smalle sæder, men midtersædet altid blokeret (undtagen ruter udført af KLM Cityhopper i Embraer fly, med 2+2). De har også mere benplads, svarende til Economy Comfort, som andre selskaber kan lære meget af (ingen nævnt, ingen glemt). Maden er... fint for en kort flyvning, service plejer til gengæld at være i top.
    Især på de korte (1-2 timer) ruter vil jeg ikke betale prisforskellen til economy comfort, når der alligevel ligger et guldkort i lommen, som giver samme fordele på jorden. Det er dog altid en behagelig start og slut på en interkontinental rejse.
     
    Henry, Ulrik og SebastianBruun "Synes godt om dette"

Del denne side