Hvorfor skal det altid være sådan........

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 15/12/16.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Og det gælder i øvrigt alle nuværende bookinger i ens profil som er booket mens man er guld. Det skete i hvert fald for mig, jeg måtte slås med en purser på en tur til til Oslo om en skide smoothie - hun fes ned og hentede passagerlisten og mente jeg stod til guld, selv om jeg kastede om mig med diamant plastic kort - men jeg fik min smoothie og retten til at se lidt fornærmet ud resten af turen! :cool:;)

    Jeg måtte efterfølgende bede SAS chatten om at ændre min status på efterfølgende flyvninger.
    Har ikke mærket en skid til min diamant status (6 SAS flyvninger) på nuværende tidspunkt.:rolleyes:
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert - fordi du bliver Diamant får man jo ikke automatisk upgrade, jeg ved godt du tror det, men det sker ikke og jeg har endnu, efter 2 år som diamant, ikke oplevet en upgrade uden jeg selv betalte den med point...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :eek::eek::eek: Jeg fik da flere sidst jeg var EBD :eek::eek::eek: (måske det har noget at gøre med personen :D:D:D)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    bliv du bare i håbet og du har jo ligesom lagt i kakkelovnen på, at det sker, men lad os nu se... - du må bare ikke blive for skuffet
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    SÅDAN - DSGM 2.0 - velkommen i klubben!!! :cool::cool::cool:
     
    Henry, isolCBflyer og Kristian "Synes godt om dette"
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Måske sker det længe inden - idet jeg har lagt bud på Plusgrade begge veje (ikke Plus over da vi har række 30) Og skulle Plus gå igennem hjem satser jeg på at bruge point på resten af vejen, så det er jo også lige det at EBD bud bliver boostet højere end EBG bud..... Og svigter alt, så er der GRATIS SMOOTHIES på vejen hjem ;);)
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, registreringen af point går meget hurtigere nu, og selve status-ændringen fra EBG til EBD går lynhurtigt på Eurobonus kontoen ..... men hele problematikken består i de rejser, der er reserveret FØR status-ændringen til EBD. Disse reservationer skal ændres manuelt af en afdeling, der har adgang til ens konto, medmindre man står med sit nye, skinnende, flotte kort i hånden overfor checkin stafff, overfor gate stafff og overfor besætningen. Da jeg for snart 3 år siden blev EBD havde jeg 14 reservationer, der var foretaget før status-ændringen. Jeg gav alle PNR numrene til EB afdelingen og bad dem indsætte det nye EBD. Jeg havde ikke tænkt mig for hver enkel rejse at stå i checkin både på udtur og hjemtur allernådigst få ændret til EBD ved at vise kortet.

    Vejret var en blandet landhandel, én dag med kraftig regn, lyn og torden og nærmest storm, men ellers mellem 21-24 grader, let overskyet. Hotel personalet forklarede, at der var sibirisk kulde med masser af sne nordpå, og at vi fik en snert af den kulde, dvs 21 grader i stedet for de normale ca 26-27 grader.
    Rigtig, rigtig god ferie, og du kan jo fortælle fruen, at jeg var heldig, ved min forrige tur i sidste måned, at få en lækker Calvin Klein dynejakke nedsat fra
    190 $ til 80 $ !!! så slip bare fruen løs.
     
    Henry, Schwert, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    -Jeg har fået en hel del courtesey upg. Jeg ved ikke om flg lille pif er årsagen, måske : jeg checker aldrig, aldrig en oversøisk rejse ind selv. Det lader jeg checkin staff gøre, for hvis nu systemet ikke er gearet til at tildele en courtesey upg hvis man er checked in, hvem ved. Den ene courtesey upg var fra LAX-ARN, som jeg fik et par timer før afgang !!! Et par har været til/fra IAD meget sent dagen før (indenfor de 22 timer).
    -Jeg har også tilbudt at blive rerouted ved et overbooked oversøisk fly. Man fik ikke brug for mit tilbud, men fordi jeg som EBD havde tilbudt at hjælpe, havde gate staff holdt et seat til mig på biz ... sådan skal det være.
     
    Henry, Ulrik, Schwert og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side