IHG Forår 2015 promo: Set Your Sights

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 15/12/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Umiddelbart vil jeg tro det er de nævnte lande det gælder i, men du har helt ret - det er tvetydigt. Jeg ville sende dem en mail og spørge:

    [email protected]

    Har selv mailet idag, da jeg ikke kan se de 500 point på min konto for at downloade app'en og logge ind. Den er heller ikke angivet som completed når jeg logger ind. Vil ikke risikere at jeg ikke når alle "opgaver" og hænge på at skulle bo på Staybridge og Holiday Inn i Californien uden grund. Havde det ikke været for de 50.000 point, så var der langt bedre alternativer ;)
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,840
    Point:
    113
    Jeg fik først taget mig sammen til at spørge dem i dag - og jeg fik svar inden for en time en sen fredag aften. Imponerende!

    Dear Mr. Sorensen,

    Thank you for contacting IHG Rewards Club. We appreciate the opportunity to assist you with your promotion inquiry.

    To earn the bonus points for ‘Eat, Drink and Earn’ offer for ‘Set Your Sights’ promotion, you must reach the required spend (or its equivalent in local currency) on Food or Beverage at all IHG hotels in mainland China, Hong Kong, Macau, Taiwan, Asia, Middle East, South Pacific Islands, Australia or Europe between 1 January 2015 and 30 April 2015.

    We apologize for any confusion this issue may have caused you as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvor langt er i andre kommet?

    jeg har "Download the App" and Get the IHG App".. 2x500 points og mon ikke 3 nætter på HIX også giver nogle point og booket igennem deres hjemmeside...

    Af Interesse, statusmatcher IHG med Hilton eller andre?
     
  4. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Fik matchet HHonors Gold (jukse-guld endda!) til IHG Platinum sidste år i hvert fald. Som jeg husker det fra FlyerTalk mfl. er det lidt tilfældigt om de matchede til Gold eller Platinum.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Deres status er også, udover øget indtjening, generelt ganske ubrugelige er min erfaring
     
  6. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Jep! Man kan være heldig og få lounge-adgang på Crowne Plaza men det er ca. det ;)
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    MISSION COMPLETED
    upload_2015-4-14_18-9-8.png
     
    asf og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Fik gennemført min og 55.000 point på kontoen efter 2 ophold i Californien i februar.... Betalte lidt mere for hotellerne end vi ellers ville have gjort, men ikke alverden. Så en meget god pointhøst for nogle få dollars ekstra :)

    Som en ekstra lille bonus havde HI i Santa Barbara en kampagne, hvor man skulle logge ind på en hjemmeside og se en reklamevideo for IHG's kreditkort. Det fik man 1.000 (mener jeg) point ekstra for... Behøvede ikke engang at se videoen til ende - at indtaste den unikke kode man fik var nok (og nej - den kan ikke genbruges eller deles ;) )
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ikke dårligt. Et 2-dages weekendophold harmonerer normalt dårligt med mit rejsemønster, men det lykkedes denne gang. Håber ikke det er en genganger i deres næste promo...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side