København-Stockholm-Hong Kong T/R i SAS New Business. 140.000 EuroBonus point. Booket lidt som en placeholder tiden vil vise om jeg beholder den, eller den bliver refunderet.
190.000 EB points + CT 2-4-1 2 personer First Class til Tokyo (CPH-LHR-BKK-NRT-BKK-FRA-CPH) Tax 2*878 DKK Fuel Surcharge 2*4.970 DKK !!! Så skal der bare findes Hilton/Conrad hoteller...
105.000 miles and more miles & ca. 1.500 DKK JFK-NRT-PVG-ICN NH F/NH F/ OZ C, 777-300ER, 787-800, 777-200LR 17.000 miles and more miles & 3.80£ RNO-SFO-IAD UA C/ UA C 737-900, 737-900
jep, jeg synes det her var lidt mere oplevelse end bare at flyve JFK-ICN, selvom OZ A380 også havde været vildt! Hele turen: From To Initial Heading Magnetic Heading Distance CPH (55°37'05"N 12°39'21"E) MUC (48°21'14"N 11°47'10"E) 184.6° (S) 181.1° (S) 504 mi 3 segment path: 6,182 mi MUC (48°21'14"N 11°47'10"E) CPH (55°37'05"N 12°39'21"E) 003.9° (N) 001.0° (N) 504 mi CPH (55°37'05"N 12°39'21"E) SFO (37°37'08"N 122°22'31"W) 325.3° (NW) 321.8° (NW) 5,487 mi SFO (37°37'08"N 122°22'31"W) RNO (39°29'57"N 119°46'05"W) 046.6° (NE) 033.0° (NE) 192 mi 2 segment path: 2,610 mi RNO (39°29'57"N 119°46'05"W) SFO (37°37'08"N 122°22'31"W) 228.3° (SW) 214.7° (SW) 192 mi SFO (37°37'08"N 122°22'31"W) IAD (38°56'51"N 77°27'36"W) 073.6° (E) 060.0° (NE) 2,419 mi 3 segment path: 8,373 mi JFK (40°38'24"N 73°46'43"W) NRT (35°45'55"N 140°23'08"E) 332.7° (NW) 345.7° (N) 6,745 mi NRT (35°45'55"N 140°23'08"E) PVG (31°08'36"N 121°48'19"E) 258.8° (W) 266.1° (W) 1,118 mi PVG (31°08'36"N 121°48'19"E) ICN (37°28'09"N 126°27'02"E) 030.1° (NE) 035.9° (NE) 510 mi Total: 17,669 mi
også billigt med 17.500 miles for UA C coast-to-coast. Er det UA p.s. el. Domestic First? og rigtig god tur til RNO og vi ses måske på mandag i guldstuen
17.000! behøvede heldigvis ikke at skaffe 500 mere point Desværre Domestic First... p.s. er nok meget svært at få award space til tror jeg. I hvert fald så tæt på. Jeg ville have fløjet til BOS, men LH damen (der fortalte at hun tidligere havde snakket med min far) kunne kun finde economy til BOS, så jeg foreslog Washington D.C. i stedet. Egentligt havde jeg valgt BOS i stedet for IAD pga 757-300 vs 737-900, men ved nærmere eftertanke er det vist samme sæde alligevel. Og ja jeg håber det lykkedes at mødes der :-D
Fedt! Og ja det er vel teknisk set UA F og ikke UA C på domestic turene! Også yderst rimelige gebyrer så godt at se at der er andre der heller ikke kan lide at betale den slags
Har booket denne tur til Australien for 2 personer, i alt 280.000 AA miles, som jeg ser frem til: - Udrejse: FRA-HKG-NRT-SYD (CX First, JL Business, JL First) - 2 x 80.000 miles + 2 x 939 kr. - Hjemrejse: MEL-AUH (EY First Apartment) - 2 x 60.000 miles + 2 x 393 kr. Så er kontoen også ved at være tømt for AA miles. Mest sandsynligt bliver den første del af udrejsen fra CPH til FRA på købte economy-billetter, mens den sidste del af hjemrejsen fra AUH til CPH nok bliver på business-billetter købt med min bedre halvdels miles.
Måske ikke den bedste value/money men har indløst 135.000 point til Crowne Plaza Causeway Bay, Hong Kong
For pokker, se DET er da et loyalitetsprogram der vil noget! Skatter med mening. Ikke som SAS som mener man skal af med små 2000 kr for en enkelt billet med Lufthansa til USA, tsk tsk. GO tur @RMB Det er da noget nær en drømmerejse det der!