Indløsningstråden!

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 19/11/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om en tråd findes, men synes det kunne være sjovt at få gang i lidt erfaringer og succeeser omkring hvad vors kære points bliver brugt til udover bare hvordan de bliver tjent! Jeg åbner ballet med hvad jeg netop har booket for at komme ned til lidt sol og varme:

    I Januar for 2 voksne og en baby under 2 år:
    For 64.900 British Airways avios + $100: CPH-TXL-AUH og retur på business class med Air Berlin for 1 voksen + 1 baby
    For 60.000 AA miles + $93: CPH-TXL-AUH-MLE og retur på business class med Air Berlin og Etihad for 1 voksen
    For 35.000 AA miles + $383: AUH-MLE og retur på økonomi med Etihad for 1 voksen + 1 baby. Ca $300 er for 10% af økonomi billetten for babyen.
    For 175.000 IHG points: 5 nætter på Holiday Inn Resort Kandooma Maldives i en Garden View Villa (48kvm)
    For 100.000 Hyatt points og 2 free night certifikater: 6 nætter på Park Hyatt Maldives i en Park Villa (100kvm)

    Ingen fuel surcharges eller (totalt) vanvittige gebyrer for at have baby med!

    Såååå blev der sgu også tømt godt ud i points'ne må jeg indrømme...
     
    Senest redigeret: 23/11/14
    Flemming Poulsen, Michaelolesen, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    I April skal kæresten og jeg en tur til Egypten :)
    Hilton Sharm Waterfalls Resort
    20.000 HHonors-points for 5 nætter (5. nat var gratis da jeg er HHonors Silver).

    Vi tager også et par dage i Istanbul på vej derned, men flybilletterne skal købes på normal vis :)
     
    Senest redigeret: 22/11/14
    Flemming Poulsen, Simon Toft, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    I morgen rejser fruen, den lille og jeg på weekend i Paris med Air France tur/retur med kontanter (meget billigt og uden status...). Der blev dog også indløst:
    For 2 free night certifikater: 2 nætter på Park Hyatt Paris Vendome (Superior Room)
     
    Senest redigeret: 4/8/15
    Flemming Poulsen, tbh og Schwert "Synes godt om dette"
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg synes det er en skam der ikke er mere liv i denne tråd; kunne være sjovt at høre hvad folk bruger deres optjente points på. Mine seneste redemptions:
    For 25.000 British Airways avios + 268 kr.: one-way opgradering WTP -> Club World på BA119 LHR-BLR
    For 2 IHG free nights: 2 nætter på Intercontinental Vienna. Certifikater optjent sidste efterår via "Into The Nights" promo
    For 94.500 Hilton points: 3 værelser i 7 nætter (altså totalt 21 nætter) på Hilton Salalah Oman
     
    Senest redigeret: 13/7/15
    Kristian, alexanderln, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    For 10.000 HHonors point: 2 værrelser 1 nat på Hampton by Hilton Newport (Wales)
    For 2 * 48.000 EuroBonus point + 2 * 315 kr: 2 ture til NRT under sidste EuroBouns tilbud. Er desværre ikke sikker på at nogen af dem bliver brugt, men det var billigt og en mulighed for en spændende vinterferie enten videre til NZ, eller måske skitur til Japan..
     
    alexanderln og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    90.000 EuroBonus-point + ca. 1000SEK + AMEX CT voucher for 2 voksne og 1 barn fra CPH-ORD t/r med SAS i economy i oktober/november
    30.000 Avios + 143SEK for MIA-ORD med AA for 3 pers.
    18.000 Hyatt point + 225USD for 3 nætter på Hyatt Regency Coral Gables i november
    2x15.000 CC point for Country Inn & Suites i ORD

    Ellers er 2015 ikke så meget året for redemption for mit vedkommende.... De tre sidstnævnte bliver evt. afbestilt og ændret, hvis der dukker bedre tilbud op inden afrejse...
     
    AMJ, tbh og jakobv84 "Synes godt om dette"
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Skal prøve endnu et HHonors Cat 1 hotel :)
    DoubleTree by Hilton - Johor Bahru
    2 nætter: 10.000 pts (det er lige steget til cat 2, men nåede at booke før devaluering)
    Er i Singapore til en summerschool, men tager lige over grænsen og bor de sidste 2 dage før hjemrejse i den noget anderledes by Johor Bahru.
    Det har fået fine anmeldelser på TripAdvisor, og det vil være mit første ophold som HHonors Gold - så håber at de anser Gold på asiatiske properties.
    Til sammenligning koster en overnatning på Conrad/Hilton Singapore 60.000 pts el. ca 2000 pr/nat - så i det mindste sparer jeg lidt ved at bo på den anden side et par dage :)
     
    Senest redigeret: 13/7/15
    tbh og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Forløbig har jeg kun brugt mine point en gang. Jeg havde en flyvning med en kamerat tilbage i december fra Chicaco til Cph. Vi havde søgt om OT til plus. Den gik ikke igennem. Så orkede ikke økonomi klassen. Så jeg brugte 2*15000 point til en opgrade fra SAS Go til SAS plus
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  9. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Jeg har kun købt et par sandwich og et par poser chips hos SAS, før jeg blev EBG, og fik lounge adgang.:);):cool:
     
    Beaglen, skyflyerwomen og Kristian "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Har netop indløst
    2 Hyatt Free Night Certifikater (cat 1-4) for Hyatt Regency San Francisco og hotellet indvilligede i at bruge dem på et ophold for min mor selvom de i princippet er personlige. Hyatts kundeservice er (som altid) i top.

    Til baggrund: Man får et certifikat for hvert år man betaler sit kortgebyr på sit Chase Hyatt Credit Card, som både min kone og jeg har, og det koster $75. Så dybest set får man hotelnatten til den pris og det er ihvertfald en god deal i det her tilfælde!
     
    DrDreier, tbh, Flemming Poulsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Og så røg der lige 60.000 EB point + en AMEX CT voucher for 2 personer for en tur til New York i februar 2016.

    Fruens konto måtte lide 30.000 EB point for juniors billet... Så ialt 90.000, en Amex voucher og ca kr. 900,- for 3 personer tur/retur til Newark på economy.... Må se om AA åbner op for lidt pladser, så vi kan bruge Avios til at komme videre til Florida...
     
    AMJ, THammer, Rikke Haugen Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er jeg igang med indløsning igen:
    For 270.000 IHG points: 9 nætter på Intercontinental Resort Mauritius for et Ocean View rum (56m2)
    For 1 IHG free night certifikat: 1 nat på Intercontinental Resort Mauritius for et Ocean View rum (56m2)
    ... opdaterer når flyene er færdig booket!

    Til baggrund: Man får et certifikat for hvert år man betaler sit kortgebyr på sit Chase IHG Credit Card, som jeg har, og det koster $49. Så dybest set får man en hotelnat på et vilkårligt IHG hotel til $49 og det er ihvertfald en god deal i det her tilfælde!
     
    Senest redigeret: 4/8/15
    asf, Simon Toft, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    569
    "Synes godt om" modtaget:
    1,463
    Point:
    93
    Skal en tur til London i december med kæresten. Det var på tide at få brugt nogle Carlson point

    For 350.000 Carlson point fik vi 5 nætter på The May Fair. (70.000 point pr nat). Hvis man skulle købe et superior room på de datoer ville det koste 16.500 DKR. Så god point value :)
     
    Simon Toft, DrDreier, jakobv84 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Har brugt 15000 avios og 148 kroner på Cathay business HKG-BKK
     
    THammer, clager, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Må hellere skrive i denne tråd også - det handler vel også om at brænde points af på det som giver mest mulig værdi for pengene/pointene og ikke kun hvordan vi tjener dem ;)

    Jeg har brugt:

    30.000 EB points på BLL-OSL-LYR på SAS Plus for to personer (konen og mig i oktober)
    Edit: +902 kr. i skatter og afgifter i alt for 2 personer

    30.000 EB points på BLL-OSL-ALF på SAS Plus for to personer (ældste søn og mig i november)
    Edit: +570 kr. i skatter og afgifter i alt for 2 personer
     
    Senest redigeret: 24/9/15
    clager, asf, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Har brugt 60.000 Avios på:
    CX HKG-HND First Class
    CX HND-HKG Business Class
     
    asf, Michaelolesen, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    HKG-BNE med CX på business one way
    35.000 AA miles
    +39 euro tax
    +75 usd late ticketing fee
     
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Skal lige love for at alle "flygter" fra HKG! Er det en særlig god location for Award Redemption?
     
  19. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    12500 Agoda point (=$25) i rabat på 1. nat på hotel i BKK.
    Har $16.70 i Orbucks, som jeg tror jeg bruger som delbetaling på 2. nat - hvis jeg kan li' hotellet.
     
    THammer og clager "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Med united miles er det... 17.500 i Y til NZ f.eks....
     
    CHA211, alexanderln og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side