Spørgsmål fra det uvidende udkantsdanmark: tager man på bibliotek for at læse aviser??? Og har de også hestemagasiner?
Nok flere end du tror - men mest papirudgaven. Det er ikke uden grund at der er et opslag på væggen: 'Tag kun een avis ad gangen med til læsebordet'. Ja da - stort set alle magasiner, fagblade, foreningsblade m.v. der udgives i Danmark + lidt til kan læses på læsesalen - i al fald på de større biblioteker som f.eks. hovedbiblioteket i Aalborg.
Nej! Sur automatkaffe hvis den ellers virker. Ingen baristas. Heller ikke bagegrej eller robotstøvsugere som nogen biblioteker bruger som lokkemad for at få folk indenfor. Det er dog mest i de rigtige ghettoer a la Vollsmose.
Må man egentlig tage sin egen kaffe med ind? Så kan man jo lige smutte forbi alle IF'eres yndlingsetablissement, Joe & the Juice, på etagen under og hente sig en flat white inden man kaster sig over hestemagasinerne
Absolut. Endda den fulde morgenkomplet fra Emmerys kan du indtage i ro og fred - højst lidt larm fra Fitness World hvis spinningklassen når Mont Ventoux en tidlig morgenstund.
Næste IF meet up er hermed henlagt til Holte Bibliotek inkl. morgenkomplet fra Emmerys (eller for de modige: kaffe fra Joe & the Juice)
Selvfølgelig gør jeg da det. Alt andet vil være en skandale. ( hvis nogen her inde mister kortet skal i bare sige til. Så skal vi nok finde en go løsning.)
det kunne være jeg skulle annonce: Gi et guld kort og få et kørekort. Så har jeg nok elite status hos de fleste alliancer inden ret længe
Imponerende JP bringer samme artikel 2 gange. De kan ikke få nok af dine guldkorn Genbrug er godt lader til at være mottoet i alle medier.
#genbrugergodbrug Men ja - det blev jeg også en smule overrasket over. Men det viser blot at budgettet til rejseartikler er lavt.