Jeg har været lidt fraværende. Fandt man frem til en dato? Kunne man måske overveje Januar så folk har bedre plads i kalender? Men jeg er frisk hvis jeg er i dk.
Jeg har sammen med @Peter Krogh Frausing kigget på datoer og vi er lidt kommet frem til at det nok bliver presset for mange at holde det i november eller december. Så forslaget er, som @Ali Taran skrev at vi tænker en dag i januar i stedet for. Ville det virke OK for jer?
Så er det jo ikke julefrokost, men blot et IF-arrangement Men derfor vil jeg sikkert gerne komme alligevel.
Jeg foreslår stadig en sammenkomst et sted i København hvor vi mødes engang i løbet af uge 52 (27-28-29.12)som vi har gjort de sidste par år og synes vi skal holde fast i den tradition. Er der tilslutning til det så finder vi et sted at kan enes om.
Der er måske plads til begge dele, specielt hvis det ene er slut november og det andet slut december? Det er vel bare med at smide nogle datoer i afstemning så der langt om længe blive planlagt et eller andet fast! Jeg er med på alle 3 ting nu i hvert fald Charlie's har før virket som mødested, men det kan være at der snart er så stor tilslutning at det er for lille et sted?
OK - Marc du låner bare den "lille grå" så kan vi jo hurtigt komme til juleøl på djævleøen (selvfølgelig bliver det en lidt kedelig aften for dig, men så må du jo bare have julevand )