InsideFlyers Julekalender anno 2018 - Årets Bedste Rejsejulekalender er nu startet

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 1/12/18.

Tags:
  1. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Det er virkelig en meget flot præmie du har skaffet fra Norwegian her.

    Håber den falder i god jord hos vinderen :)
     
    SebastianBruun, Henrik Olsen, Phil og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. NikolajV

    NikolajV Medlem

    Beskeder:
    25
    "Synes godt om" modtaget:
    32
    Point:
    13
    Argh troede lige det var mig der havde vundet, begyndte straks at kigge i min inbox. Indtil jeg så læste tråden.
     
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Fed præmie som du har du har fået støvet op i dag og tak for en god kalender.
     
    Erwin Lansing, Martin81, Henrik Olsen og 10 andre "Synes godt om" dette.
  4. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Helt enig i begge udsagn! Tak også herfra for din utrættelige indsats, såvel med julekalenderen som i det hele taget med at holde DK's bedste forum vitalt og stærkt. :)
     
    SophieHendriksen, Ulrik, DanielBahn og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Takker - det er ret fedt at vi pga. alle medlemmerne kan vise flyselskaberne, hoteller, biludlejere og alle andre at dette er Nordens største site for frequent flyers. Det er derfor de vil være med igen i år :)


    Takker for feedback :)

    En teaser - hold øje i morgen også - der kommer der lidt ekstra overraskelser :)

    God jul til alle :)
     
    Jens Christiansen, Martin81, MrJensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. NicklasAnthony

    NicklasAnthony Aktivt medlem

    Beskeder:
    59
    "Synes godt om" modtaget:
    130
    Point:
    33
    Jeg missede desværre præmien d. 24, men kan forstå det var en god en.. hvad gik man glip af? :)

    Og glædelig bag jul til alle :)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det var ærgerligt. Det var 2 billetter med Air Canada i deres Premium Economy kabine til en (næsten) valgfri destination.

    Og glædelig jul til alle :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det skal du ikke være ked af, det gjorde de fleste af vi andre også - uanset om vi deltog :p:p:cool::cool:
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Vi deltager som regel ikke i konkurrencer, hvis vi ikke er interesserede i præmierne - derfor har vi f.eks. sprunget over en del dage her i december.

    Der er dog undtagelser. F.eks. køber vi gerne julekalenderne fra de lokale idrætsklubber m.v. uanset de daglige præmier. Er det noget vi ikke kan bruge, vil vi blot undlade at anmode om præmien, som så tilfalder klubben. :)

    Og hvad skal vi i øvrigt også stille op med et gavekort på 250 kroner til den lokale Autolakering?:D:D
     
    Senest redigeret: 26/12/18
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, Peter F. og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Men der er en stor forskel på at købe en lodseddel til et lotteri med 24 præmier (hvoraf nogle ikke er så interessante) og IF-kalenderen, hvor du hver dag kan melde dig til, hvis du gerne vil vinde dagens præmie.

    Og jo, jeg køber da også hvert år et par lodsedler til Sønderborg Ringridning. Alle lodsedler har en trøstepræmie. I år fik jeg en gratis kop kaffe til en cafe i Sønderborg.

    I mit tilfælde:
    • Jeg vil da ikke gå alene på cafe - og når jeg kun har én gratis kop kaffe, skal vi jo betale for drikkevarerne til de andre i selskabet.
    • Jeg vil nok tage en kage til kaffen (eller måske en sandwich).
    Under alle omstændigheder vil cafeens fortjeneste på den samlede regning langt overstige værdien af den gratis kaffe. Det er vel samme tankegang, din lokale Autolakering har med deres gavekort på 250 kroner.
     
    Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Tja - mon ikke de i bund og grund blot ser det som lidt støtte til det lokale klubliv - der er nok ikke mange der omlakerer deres bil for ikke at miste en gevinst på 250 kroner :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Har også hørt den lokale købmand sige, at det er vanskeligt at sige nej til sponsorater. Men, som hun sagde: Det løber jo op, når det er skolens julebasar, sportsforeningens lotteri, menighedsrådets indsamling, ældreforeningens bingo, …."
     
    SebastianBruun og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Nu er julen over og jeg mangler at give en kort opdatering på nogle bestemte poster, som har været i denne tråd.

    Jeg bliver nød til at melde helt klart ud at vi ikke på dette forum vil have poster, som indeholder stødende bemærkninger eller personlige angreb. Det så vi desværre eksempler i forbindelsen med en af vores CashPoints gevinster.

    Det handler primært om posten fra @DanielBahn som svar til @SophieHendriksen. At lave henvisninger til "amerikansk-inspirerede housewife" er IKKE i orden og slet ikke når man ikke kender personen i virkeligheden. Det tager jeg stærkt afstand fra og vil ikke se igen.

    Det samme gælder for arbejdet med at indsamle Amenity Kits som giver STOR værdi til de hjemløse. Det er noget jeg og andre bruger en del tid på. Jeg har også hentet flere donationer rundt om i København ved folk. Det er samme fokus på at hjælpe andre, og derfor er jeg også glad for at den støtte som sker via Kiva. Vi rejser meget, vi har et større økonomisk overskud, vi hjælper derfor andre hvor vi kan!

    Til info har jeg tidligere skrevet direkte til @DanielBahn og derigennem få afklaret om der skulle være yderligere kommentarer til det.

    Dermed håber jeg at budskabet om tonen her på forum er helt klar.

    Jeg forsøger med dette forum at holde mig fra at lave for meget moderation af de enkelte tråde, da jeg ønsker en fri snak. Men vi skal holde os fra ovenstående og holde god tone.

    Hvis man mener at nogle skriver noget som er over stregen, så skriv til mig direkte eller brug rapport funktionen, som flere af jer gør løbende. Så tager jeg aktion på det.
     
    sunebuhl, MaleneChristensen, SebastianBruun og 13 andre "Synes godt om" dette.
  14. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Julekalenderen nærmer sig sin afslutning og jeg har endnu ikke vundet en af de super lækre præmier, mon det betyder jeg har held i kærlighed istedet her i 2019 :p:D ?

    Uindtaget mit manglende held i kalenderen så skal der lyde en kæmpe tak til IF og i særdeleshed @Henrik Olsen for det arbejde der er blevet lavet i forbindelse med at skaffe de mange SUPER lækre gevinster der har været i kalenderen 2018 RESPEKT!!! :)

    Rigtig god dag til jer alle :oops:
     
    sunebuhl, MaleneChristensen, Clipper og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Takker - men der er forsat 3 dage endnu og vi er ved at trække næste batch ud, som kommer på forum i dag eller i morgen. Så følg med - det er ikke slut endnu :)
     
    sunebuhl, MaleneChristensen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,807
    Point:
    113
    Igen en rigtig fin præmie, som @Henrik Olsen har skaffet.

    Da jeg ikke flyver med skyteam, har jeg dog meget begrænset brug for kortet - og deltager ikke i konkurrencen. Håber en af jer andre aktive IF-ere vinder.
     
    Henrik Olsen, THammer og Ulrik "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Takker for det :)

    Husk også at vi i morgen har en sidste gave på spil - så inden I suiter op til årets sidste aften, så husk at kigge forbi julekalenderen.

    OG den kunne altså ikke være blevet til noget, hvis ikke det havde været for alle vores gode sponsorer - de gør det muligt at skabe årets bedste rejsejulekalender år efter år - så husk at besøge dem en gang i mellem :)

    Julekalender 2018 - Sponsor Page - Version 1.00.JPG
     
    Henry, MaleneChristensen, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Spændende at se hvad der gemmer sig bag den aller sidste låge :D
    Tak for en fantastisk julekalender endnu engang @Henrik Olsen ! :)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Og den sidste låge er så åben nu :)
     
    Thorbjoern, Henry og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Så mangler vi bare nogle vindere, inden det hele går op i røg..

    (undskyld.. :oops: )
     

Del denne side