InsideFlyers Julekalender anno 2018 - Årets Bedste Rejsejulekalender er nu startet

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 1/12/18.

Tags:
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Senest redigeret: 17/12/18
    sunebuhl og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Senest redigeret: 17/12/18
    sunebuhl og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    sunebuhl, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    THammer, MaleneChristensen, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Ingen problem, du giver bare gaven videre til mig så står du ikke i besværlige dilemmaer :D:p:D:p
     
    Henrik Olsen, Clipper og Henry "Synes godt om dette"
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Dilemmaet er jo netop, at såfremt jeg ville vinde, så ville jeg jo også syntes jeg skule bruge præmien (ligesom sidste år).
     
    Thorbjoern, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå, I får lov at more jer lidt: På forkant kan jeg sige, at et medlem af husstanden i Familien Hendriksen har fået en email om at have vundet 7500 cashpoint hos rødnæserne :eek:
     
    oermen, Erwin Lansing, RasmusH og 11 andre "Synes godt om" dette.
  8. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Ved ikke helt om jeg skal synes det er synd for jer... ;):p
     
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    :D:D
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Jeg deltager også indimellem i diverse julekalendre på nettet, og vinder også indimellem noget jeg ikke bryder mig om. Dog plejer jeg sjældent at melde mig til noget, hvis jeg ved at præmien ikke er noget jeg vil bruge eller har lyst til at vinde.

    De få gange jeg har vundet noget som jeg ikke brød mig om, har jeg og modtagerne haft stor glæde ved at donere præmien til folk der ikke selv har så mange muligheder.

    Det vil da helt sikkert gøre en familie med små midler umådeligt glade at få 7500 cashpoint, det er jo nok til en sommerferie og mon ikke de kan smøre et par rugbrødsmadder og tage med.

    Glædelig jul :)
     
  11. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Meget enig med @Søren G her... synes faktisk det er - som min oldemor plejede at udtrykke det - decideret uartigt at opføre sig sådan.
    Både det som Søren nævner, men også at da de point der blev vundet sidste år blev brugt, var det nærmest en fornærmelse og jo egentlig en direkte forfærdelig oplevelse at skulle udnytte de point.

    Det er lidt plat at kører den ind med den klassiske amerikansk-inspirerede housewife-kliché at donere nogle amenity kits fra business og First som ikke har den helt store værdi for modtagerne, for så selv at beholde ‘sølle’ 7500 CP og så både brokke sig højlydt over det og gør grin med det, når det virkelig kunne skabe en forskel for en laverestillet familie...
    Derudover så er det vel også lidt nedgøre det arbejde som Henrik og de andre IF-redaktioner har gjort i at skaffe flotte præmier..

    Oh well...
     
    JacobBruun, Clipper, MatthiasWagner og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Mig bekendt var det 2500 point Henrik skaffede, korriger mig gerne hvis jeg tager fejl, så de 7500 må være vundet andetsteds og har intet med Henriks og eller IF’s arbejde at gøre.
    Måske de er vundet direkte hos Norwegian selv?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Når @Henrik Olsen i en anden tråd har koordineret indsamling af ubrugte 'kits', er det nu nok ikke noget han selv har fundet på, men fordi der er et kendt behov for det, og at de vil blive påskønnet af modtagerne.:)
     
    Thorbjoern, SophieHendriksen, Clipper og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja man har tendens til lige pludseligt at deltage i alt mulig mærkeligt! Jeg plejer dog ikke at være særlig begunstiget udi at vinde :(

    Men jeg benytter mig selv af samme princip som dig med at give ting videre i andre sammenhænge, da jeg ikke bryder mig om spild og dermed hellere vil glæde andre.

    Jeg kan afsløre, at det ikke er mig, der har vundet, så det er principielt slet ikke mig der træffer beslutning om hvad præmien skal bruges til og det er jo heller ikke engang sikkert jeg er så heldig at jeg bliver inviteret med på turen :) men en ting er sikkert, selvfølgelig bliver den flotte præmie brugt! Ellers en rigtig god ide at give den videre.
     
    tbh, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er i IF kalenderen og der er stor glæde hos vinderen! Ligesom sidste år :)
     
    THammer, Henry og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg vll godt lige knytte en kommentar til dette for det er en længere historie, der faktisk har stået på siden sidst års julekalender.

    Historien starter med at Sophie sidste år vinder en stak CashPoints og skal forsøge at finde ud af at bruge dem. Til de som fulgte denne historie kan sikkert huske at det tog noget lang tid at finde "den rette ferie". Så joken i år var reelt - før manden vandt - at hun ikke "orkede" at skulle bruge så lang igen på at finde en ny feriedestination.

    At det så skulle falde sådan ud at Randy Petersen via Random.org udtrak mandens mail adresse i år var super heldigt, men også alt for komisk. Nu skal Sophie så alligevel igang med at finde ud af hvor hun så skal sende familien eller manden hen :)

    Også lige en note omkring indsamlingen. Den var Sophies ide, da hendes søns skole samler ind. Jeg syntes det var en super ide, da vi alle herinde rejser mere end gennemsnittet og derfor får masser af de kits og hotel amenities. Siden starten har vi samlet over 2 flyttekasser sammen og vi håber at få lidt mere ind når vi holder vores charity meet up i det nye år.

    Alt sammen vigtigt lige at slå fast, da det skrevne ord nogle gange misforstås nemt og dette her er eksemplet på det.

    Men skynd jer alle at deltage i dagens låge (20. december) for der er 12.500 CashPoints at vinde - intet mindre end en vild præmie fra Norwegian. Så HELD OG LYKKE til alle :)
     
    Thorbjoern, Martin81, MaleneChristensen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side