Klippekort på tilbud mellem Billund og København

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Baadsgaard, 4/7/17.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Som nævnt tidligere i tråden er produktet faktisk rigtigt godt, specielt fleksibiliteten, der gør at man kan cancle og ændre. Har brugt ændring i sidste øjeblik et par gange i år allerede....
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    I dag var en meget speciel dag på returen med jydeexpressen - 22 pladser på Plus og alle optagede. Det er vist ikke hvert år det sker og må være SAS’s våde drøm.....når klippekortkunderne normalt kan være på 6 eller 8 pladser.

    De var alle udenbys folk, så næppe basis for pendlere, men dog alligevel en mærkedag, der som så meget andet i Jylland forbigik i absolut ubemærkethed.
     
    asf, Henrik Olsen, THammer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Spændende - måske LEGO og andre virksomheder begynder at bruge jydeexpressen?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Så er der igen nedsatte priser på travelpass - dog kun 40-turs varianten. Prisen er 750 DKK pr vej, der rejses i Plus (C) og derfor fuldt fleksible billetter. Kan deles med andre.
    Der er nedsatte priser på både Billund, Aarhus og Aalborg.
    https://www.sas.dk/virksomhedsprogram/nyheder/travelpass-danmark
    Bookes senest 29/3 2018
     
    tbh, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Gode nyheder til de sommerrejsende mellem Billund og København:

    Sidste år var der i højsæsonen pænt tyndt med fly mellem Billund og København og skulle man ud og hjem samme dag, var det om mandagen, hvor der var afgang 6:45 og retur kl 22 og de andre dage var det en rotation omkring middag med undtagelse af tirsdag, hvor der også var en 6:45.

    Det havde ellers også set ud til, at sommerplanen i år skulle se sådan ud, men den er nu ændret til at hedde ud 6:40 og retur kl 20 mandag til torsdag og retur 21:35 om fredagen (så man lige kan nå en tur i Nyhavn inden). Det spiller og dejligt at SAS har lyttet.

    Herudover er der fra og med denne uge indsat en flyvning fra CPH til BLL kl 21, hvor det tidligere var 17:35, der var den seneste, så der nu er plads til noget fredagsbar - og skulle fredagsbaren gå helt i hegnet, er morgenflyvningen om lørdagen rykket til over middag.
     
    Schwert, THammer, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Som nogle af jer måske har set, er der en forsideartikel her på IF om at der frem til den 9/9 er tilbud på 40 klips klippekort til indenrigsflyvning. Artiklen beskriver godt fordelene derved og at man er flere, der kan dele om den i en virksomhed.

    Skal endnu engang fremhæve fleksibiliteten som den helt store fordel her - har du behov for at ændre billetten, kan du bare gøre det helt frem til afrejse. Jeg gør det jævnligt og bestiller da også nogen gange helt op til en time før afgang.

    Bemærk også, at er du eurobonus guld eller diamant, er der pladsgaranti ved brug af klippekortet, hvis du bestiller senest 48 timer før afgang. Pladsgarantien gælder for rejser i C, hvilket klippekortet er.
    Jeg bruger det nogen gange på specielt morgenafgangene, som kan være fuldbookede. Normalt kan man booke via appen, men på fuldbookede afgange skal man ringe til SAS og booke. Jeg gjorde det forleden og spurgte så, om jeg selv måtte vælge hvem der skulle sættes af flyet når jeg nu fik en plads. Det kunne jeg ikke....

    Så det her er som efterhånden nogen gange tidligere nævnt, et rigtigt godt produkt. Oven i de allerede nævnte fordele, får man også - ihvertfald hvis det er mellem Billund og København - et somregel superdedikeret crew og til tider også voldsomt platte vittigheder fra pendlerne bagerst i bussen.

    Bagsiden er pt, at der er lidt for mange ankomster i CPH, hvor der er remote parking og lidt for mange småforsinkelser på returen om aftenen. Det arbejder vi (vi = pendlerne) på at få SAS til at gøre noget ved. Remote parking er som jeg forstår det noget CPH lufthavn styrer og forsinkelserne skyldes primært et for presset program for ATR-maskinerne - dvs SAS.
    Nordica - som har opgaven med at flyve med ATR’erne - gør det bedste de kan inden for de rammer, de har.....er min opfattelse.

    Og nej, dette indlæg er fortsat ikke sponsoreret af SAS! ;-)
     
    Oletjala, asf, Erwin Lansing og 9 andre "Synes godt om" dette.
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Klippekort er et glimrende produkt og jeg ville være fast abonnent (privat) hvis ikke prisen var så høj (54000 svesetas for 10xretur mellem Stockholm og Danmark. Havde dog det held at det var nedsat her i foråret hvor jeg har rejst en hel del på strækningen på grund af sygdom og dødsfald i familien, og det har været godt at kunne booke med kort varsel uden at skulle betale en hel herregård for det.

    Lidt for mange... Det virker næsten som noget af en underdrivelse, både hvad gælder busgate og forsinkelser. Hvad forsøger SAS at gøre ved det??


    Det kunne man ellers næsten godt tro, de kunne ikke have skrevet det bedre selv ;)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.

Del denne side