Kompensation fra SAS: Kontanter eller Bonuspoint

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 18/10/18.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Med SAS ville 100€ som voucher ikke have været en no-brainer, så besværlige som de er at bruge :D Ring ind og bestil over telefonen, og så skal du sende dem ind... Eller hvis du insisterer kan du få lov at aflevere dem i lufthavnen!
     
    Henrik Olsen, Henry, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    I fare for at blive stenet til døde af alle de misundelige på kanalen, vil jeg ikke berette om hvor nemt det er at bruge kompensationsvouchers til hvilke som helst online betaling “på den anden side” :D
     
    Henrik Olsen, Nj4220, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    SAS plejede at give dobbelt op i vouchers. Det kan godt være de var besværlige, men det var en god deal. Jeg har 2 gange fået 1200 euro voucher grundet forsinkelse
     
    Henrik Olsen, Claus Heine, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Eneste gang jeg har fået valget mellem Cash eller Voucher, var for 7-8 år siden, da vi blev forsinket med Iceland Express, og fik valget mellem 300 EUR eller 6000 kr i voucher. Jeg valgte, selvfølgelig voucheren, og fik den med posten ca en uge inden de gik konkurs.........
     
    Henrik Olsen, Beaglen, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  5. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Jeg fik for mange år siden en voucher fra SAS. Jeg kan ikke huske beløbet, men det var dobbelt op fra cash. Rimeligt højt beløb.
    Årsagen var at jeg pga overbooking fik tilbuddet at flyve via FRA til EWR med Lh istedet for direkte med SK.
    Jeg skulle flyve hjem med en kammerat som var derovre, og vi fik også tilbuddet om at flyve hjem via ARN på business i samme ombæring.
    Han gad dog ingen mellemlanding....tumben :)
    Nå men resultatet var, at jeg efterfølgende bestilte en billet til BKK. Dengang fløj SK dertil. Jeg tog til deres billetkontor i lufthavnen, afleverede vouchen og betalte kun en tredjedel af billetprisen i kontanter og incl 10800 i points.
    Ja det var tider. ⏰ :-D
     
    Henrik Olsen, Beaglen, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side