Det sjovt du siger det for det har jeg også hørt, men har selv prøvet flere gange og den lader mig ikke komme over de 15.000..
Også til fast månedlige betalinger? Så som A-kasse, internet osv? Og ender det ikke i en masse gebyrer ala 30-50kr?
Måske lidt uden for emnet: Jeg har flyttet mest muligt fra betalinsservice til træk på mit kreditkort (her SAS EuroBonus MasterCard, som giver EuroBonus point). Flere forretninger giver denne mulighed. Senest har jeg flyttet betaling af telefon. Jeg betaler også min el-regning og internet med kort. Dertil kommer forskellige abonnementer.
Jo, udfordingen er netop at mange virksomheder tager et gebyr for at man ikke tilmelder PBS. I mit personlige tilfælde måtte jeg erkende der ikke var mange regninger i mit liv der gav mening at betale i app'en.
Enig i, at det er alt for dyrt at betale 30 - 50 kroner for hver regning. I mit tilfælde bruger jeg det også kun, hvis firmaet tilbyder at beløbet kan trækkes direkte på mit kort (uden gebyr) eller via MobilePay (hvor betalingerne trækkes på kortet).
Ja, jeg gør det med de regninger jeg kan få i e-boks uden gebyr. Det inkluderer a-kasse, fagforening, husleje, mm. Forsikringer koster gebyr så de er på betalingsservice.
Med maks 3500 kr. pr. Dag må du have en lav husleje? (For går BS-app'n ikke ind under kontantgrænsen?)
Jo det gør den. Det kan dog fikselares ved at et samme girokort bliver betalt flere gange på forskellige dage, hvormed du rammer det rigtige beløb.
Jeg forsøgte for nogle år siden at betale ejendomsskatten af flere omgange. Det gik galt i kommunen fordi de ikke kunne håndtere flere betalinger samme dag på den samme sag. Jeg tror jeg delte det op i et par FI-indbetalinger og en bankoverførsel. Jeg fik en rykker, men efter en opringning til kommunen blev det hurtigt opklaret.
Spørgsmål til dem som har brugt BS APP'en. Når jeg går ind og ser på en af mine kommende BS betalinger, så har jeg muligheden for "Swipe to pay" via kreditkortet (Selvom den er tilmeldt BS og vil blive betalt om nogle dage). Fungerer det? Altså så man blot kan tilføje alt til BS som normalt, men så selv gå ind og lave betaling via kreditkortet, sådan at der ikke trækkes på kontoen, som betalingen egentlig er tilknyttet?
Mit tilmeldte MasterCard er forsvundet fra App'en, og jeg kan ikke få lov at tilmelde nye kort - får fejl 1140. Virker jeres kort stadigt upåklageligt, eller har i også fået fjernet de kort der ikke er Visa/DK?
Jeg oplevede samme fejl i sidste uge. Det hjalp at afinstallere, og geninstallere samt genstarte telefonen.
Tak for hjælpen begge to! Jeg havde kun logget ud og ind igen. Det virkede at slette applikationen og installere den igen
Er der andre som oplever, at man ikke længere kan betale regninger med BS Payapp? Får at vide, at jeg skal betale via netbank :-(