Længe leve den fleksible billet! Alt gik ad helvede til, så nu sidder jeg i BA Terraces lounge på TXL. Lige en lounge for @Kristian Bliver en nat på Landvetter Airport hotel og i morgen tidlig bliver det SAS Lounge GOT fra 6:00.. Ser ud til at jeg sidder væg-i-væg med @Ulrik
Der har jeg spenderet nogle timer en gang... husker det ikke som nogen stor oplevelse, men god fornøjelse!
Desværre Lufthansa Düsseldorf, men jeg kan godt forstå at du gætter på Tegel, da Curry Wurst så vidt jeg er orienteret er en Berliner opfindelse
Jeg er i Guldstuen CPH tirsdag 19 april sidst på formiddagen (formentlig fra 10-tiden til 12.00). Andre, der skal have sen morgenkaffe eller tidlig frokost?
Prøver du at klemme dig ind som ung? Jeg troede det var dig der startede selfie "bølgen" herinde engang med et billede af en stol!
Mange tak - hold skansen i DK mens vi er udenfor den digitale verden. Nå nej, det er vist kun google og facebook vi går glip af. Til dem der er nye her på sitet er det her årsagen til rejsen østover https://insideflyer.dk/forums/threads/tag-med-på-if-do-til-kinaland-med-sas.1940/
I morgen kl 13-13.20 i Guldstuen, mens jeg venter på de får min priority-bag sidst ud af SK936 Anyone?
Dammit, @alexanderln - til Stockholm kl 13:10 imorgen.. Nå, men til alle andre, er der fra 12:20ish ... Jeg mener søndag