Nej desværre bare en hit-it-and-quit-it en-dags tur til LHR. Ud med første morgenflyver (BA811 baby) og hjem med sidste aftenflyver (SK1508). Det glamourøse liv som frequent flyer...
Jeps - dem har jeg en del af også.... Får dog hele to overnatninger i Dusseldorf denne uge - og endda i selve lufthavnen
Misundelse er en grim ting og vi er jo nordsjællændere så lidt fuldblodshest har vi vel i blodet ik @Ulrik!
I morgen tidlig?? (Tirsdag) skal med SK657 kl. 7:45 til Stuttgart Andre til en hurtig kop mokka i guldstuen? omkring 6:45????
Fik ikke klaret at komme så hurtigt ud af døren. Barnepigen skulle lige komme og overtage MiniO. Hun kunne først være der kl 06:30 og så hurtigt kan jeg ikke komme til Guldstuen Det ville ellers have været brændhygsomt lige at mødes. Jeg er retur igen tirsdag aften lige over 20:00.
veksler imellem guldstuen og Mash i dag indtil SK943 kl 15.40 (boarding 14.55) Off topic: Fik SMS fra SAS i går - see screendump, har en go (M) billet til ORD da jeg henvendte mig til billetkontoret i check-in området og forhørte mig om det ville ændre bookingklasse, svaret var skuffende nok nej. Jeg havde fravalgt OT da det var et gammelt kabine layout, men i går blev jeg via expertflyer opmærksom på at det var et new cabin layout. Jeg var villig til at smide 4K hvis det betød Y eller Z indtjening og min første tur i new cabin. Det blev til 15K points for at komme på plus da jeg ikke planlægger at sove på denne tur.
Onsdag d. 9. KORT visit hvis gaten passer omkring 07:00 Torsdag d. 10 (Hjem til Aarhus......) 1. sal 17:30 - 19:00 - anyone???
SWISS SENATOR LOUNGE I CONCOURSE E ZRH A/P : Er der nogen, som har besøgt denne splinternye lounge for longhaul passagerer ? I transit mellem LX1267 og LX064 cph-zrh-mia oplevede jeg denne lounge, der virkelig overgik mangt og meget, den er meget stor, inddelt i forskellige sectioner med en usædvanlig panorama udsigt. 1. Club Whisky med bar desk. 2. Silent hvileafdeling med 10 hvilestole med front ud til panorama udsigten. 3. Mange mindre stole arrangement. 4. To kokke stod klar til at anrette varme lækkerier (jeg var der mellem ca. 12 og 13). 5. Ingen trængsel ved kolde anretninger eller ved drikkevarer. 6. En sofistikeret lounge. 7. The Ladies Room var ekstravagant. Loungen er helt ny og kan kun benyttes af longhaul gæster, prøv den, man bliver bestemt ikke skuffet.
@PENSIONISTEN Man kan også bruge den ved transit til ZRH fra en LX longhaul-destination. Min onkel prøvet den i forrige uge - der var også omelet-mand - NOT bad!