Den her spire Lounge & Spa i T5 Heathrow er ikke dårlig.. http://www.executivelounges.com/lounges/london-heathrow-terminal-5-aspire-airport-lounge orgenmad med pølser, røræg, bacon og fine små sandwuch med laks. deres kaffe er nescafe, så det skal man ikke tage dem for og så har de full bar service, med GT, vin, champagne osv... - brugte det med Priority Pass..
En lille hilsen fra Air New Zealand Koru Lounge - Domestic i Wellington. Jeg har altid holdt meget af lounge standarden i Australien og NZ, jeg tror det et af deres parametre i konkurrence. Man kan faktisk købe sig til årsmedlemskaber hos både Qantas, Virgin Australia og Air NZ. Denne og alle deres lounges i de store lufthavne i NZ har fire servings, morgen, frokost, afternoon tea og aften og udvalget er altid stort og godt - ikke some hjemme (salmon, always salmon ). Vedhæftet lidt fotos.
Sidder i BA terminal 3, det er faktisk en hæderlig lounge der er her sådan en morgen, ikke crowded og med fuld udsyn til fly og landingsbaner.. me like! må se, at tage noge billeder.. Nu med lidt billeder! @Ulrik godt med lidt indblik i andre lounges PS, PW til Wifi er Vancouver fra 1.1.16... Brötchen med bacon eller omelette//emmenthaler.. - bacon var god! Kaffebaren.. udsigten fejler intet.. Sprutbaren er stor og ok udvalg, når man tænker på det er til BC Vinudvalget fejler bestemt heller ikke noget...
Hvilken OneWorld lounge skal man vælge i MIA? @jakobv84 måske har en ide? https://www.oneworld.com/ffp/lounge-access/
Den store Admirals Club er okay. Den dedikerede oneworld lounge har et lidt bedre udvalg, men kan ligge lidt dårligt ift. gater. Indretningen er trist og i oktober var maden fuldstændig uspiselig dog positivt med både Perrier og Champagne. En mulighed kunne være oneworld-loungen først og AA Club efterfølgende hvis den ligger bedre ift. gaten. Miami er ikke et sted, hvor det giver mening at komme til lufthavnen i god tid for at gå i lounge... Edit: Den Admirals Club ved gate D15 bør være nyrenoveret nu, måske den et besøg værd?
@Kristian Jeg har været i Club America i MIA flere gange på DC og bestemt ikke noget at skrive hjem om - den nævnes også som en OW kontrakt lounge i dit link - stay away.
Tja jeg var i både D15 (under ombygning) og D30. De var begge Admirals Clubs og intet at skrive hjem om. Jeg gad ikke gå til OW loungen i E-fingeren da vi fløj ud af D2 (blev senere ændret til D14). Ingen store oplevelser så ingen grund til at indlægge ekstra tid i programmet til det.
Ok takker for svar.. der er jo mange internationale fly, så regnede med, at der var bare en god lounge..
Lounge i Miami på concourse E rocks. . Færdig arbejde, vi vadede ned i D30? Og den var under renovering.. det var en joke faktisk. . Anyway, Fik organiseret en lille bil til E lounge.. det var godt for lige pludselig blev flyet forsinket 45 minutter og jeg tror ikke jeg ville kunne holde admirals club ud.. og så er man endda Sapphire
Yes, det var en lille bil og vi kørte pænt langt, men skulle skippe en fyr i D48.. så vendte hun bilen og kørte til den lounge.. Som sagt uden sammenligning den bedste i MIA, dog en pæn gåtur, hvis med AA... Nu I LHR og loungen blev kun en kop kaffe.. og forsinkelse fra LHR til OSL. .
Ja vidste godt den var bedst men som sagt... vores gate var D2 og med en 1½ årig med... no way. Hvis det bare var mig selv var jeg nok sjosket derud. Hyg jer i LHR og velkommen til OWS ... jeg har kvalificeret mig til sølv for næste år (selvom jeg jo har soft landing) og når ikke guld igen. P.S. Er i Guldstuen fra ca. 16.15 i dag.
Jeg er i MUC i morgen meget tidlig, afgang 9:15, derefter i CPH indtil SK935, og lur mig om ikke jeg når forbi en united club i SFO derefter.