Det der Oslo har være voldsomt populært i tiden.... Gad vide om 2016 bliver på samme niveau?!!? Man kan da håbe på det - hvis grunden er den samme
Sidder i Gulsstuen i CPH. Skal vider til MUC. Emirates A380 er landet og lige inden det skete så køen til paskontrollen sådan ud! Igen en lang slange hele vejen ned forbi SK loungen og videre ned til H&M . Der ser væsentlig bedre ud nu, men tydeligt at paskontrollen ikke er blevet prioriteret i forbindelse med klargørelse til EKs A380.
Det næste bliver vel af lufthavnen laver en Fast Track i paskontrollen, som de kan tjene flere penge på passager-tilgangen i Non-Schengen
Hvorfor ikke snart indføre automatisk pascheck med maskiner for Schengen borgere som man har det i HEL. Troede faktisk paskontrollen i CPH var blevet bedre og hurtigere efter man har ansat civilt lufthavnspersonale i stedet for politifolk til at checke pas
@THammer - du har travlt.. MUC i dag, ARN imorgen og HKG overmorgen... Du må sku da lave en rejselog...
De er ved at bygge om ved siden af paskontrollen, så mon ikke det er de automatiske pascheck de er ved at sætte om, som man jo netop kender fra flere andre civiliserede lande.
Scandinavian lounge nu, smutte til DUS om en time. De har lige annonceret at både NRT og ORD er forsinkede. Jeg regner med at slippe væk lige inden snestormen rammer det kunne sikkert have været kønt ellers!
Senator loungen i TXL i går - Curry Wurst og Haribo, så bliver det ikke mere Luftwaffe agtigt! Før loungen, var der det obligatoriske stop med S-Bahn vognen - Curry Wurst.
Jep, og en 3. gang da jeg senere bøvsede mæt. Havde jeg vidst at der var Curry Wurst i Stuen havde jeg nok ikke stoppet ved S-Bahn vognen.
Læste dette på Vivivo idag "For hyppigt rejsende er muligheden for afslapning eller arbejde i rolige og komfortable omgivelser et ’must’. Med et medlemskab af Priority Pass kan man købe sig adgang til over 850 lufthavnslounger verden over, uden nødvendigvis at skulle flyve på business class eller have guldkort til et bestemt flyselskab. En gang om året spørger Priority Pass sine medlemmer, hvordan de er tilfredse med de forskellige lounger, og i 2015 har King Amlet Lounge i Billund for tredje gang fået udmærkelsen ”Highly Commended” og en vurdering som den næstbedste lounge i Europa. “Vi er meget stolte over, at loungen i Billund Lufthavn igen modtager denne internationale anerkendelse fra passagererne. Gæsterne har vurderet, at vi er næstbedst i Europa, og det er vi superstolte over”, siger Jan Hessellund, kommerciel chef i Billund Lufthavn. Førstepladsen gik til EuroAirport Skyview Lounge i Franco-Swiss Basel-Mulhouse Airport, som ikke alene blev vurderet som Europas men verdens bedste lounge. Stadig flere passagerer benytter faciliteterne i King Amlet Lounge, før de flyver ud i verden. Antallet har været støt stigende år for år og nåede i 2015 op på over 114.000 – det højeste antal nogensinde. “Der er en stadig stigende efterspørgsel på den komfort, gæsterne oplever i loungen”, siger Jan Hessellund. “For mange er det næsten det vigtigste i forbindelse med afrejsen, at de har tid til at komme herind og slappe af eller forberede sig på et møde, de skal til et sted ude i verden”. " Må erkende at det troede jeg ikke kunne være rigtigt - har aldrig besøgt denne lounge i BLL men nogen af læserne her kan måske bekræfte at den er et besøg værd med et PP. Jeg var tidligere idag i Aviator loungen i CPH med PP og magen til svinesti skal man da lede længe efter. Bordene flød med glas, service og når man er blevet vant til guldstuen hvad plads og oprydning angår er det som dag og nat men tror fra nu af jeg kun vil bruge Aspire med PP i CPH. Der er færre mennesker og derved mindre kaos.
Har været i loungen i Billund en del gange og det har været en positiv oplevelse hver gang. Den er stor, rummelig og rolig. Har været masser plads de gange jeg har været der. Madudvalget har ikke været overdådigt når jeg har været der, men dog helt ok.
Kan også bekræfte, at det er en fin lounge - rolig, masser af plads og med fint madudvalg efter min smag. Har brugt den en enkelt gang med Diners, og ellers EBG på LH-flyvninger og har nu også adgang på SAS indenrigs med EBG.
Kan ligeledes bekræfte, at det er en rigtig fin lounge med masser af plads, og fred og ro. Meget professionelt og opmærksomt personale. Jeg har kun været der om morgenen, og morgenmads udvalget var rigtig godt efter min smag, toppet op med et udvalg af snapse, inkl. Gammel Dansk Men alligevel, at den fik en andenplads, overrasker mig da...
Er på besøg i sas guldstuen, de er ved at skifte mad service, så jeg får både morgenmad og frokost. Virkelig valuta for pengene. Tænker på om vi i DK skulle indføre id kontrol fra Sverige , her er kun svenskere og to polske damer som ser ud at have haft en god og indbringende weekend i København. God at have fordommene helt på plads.