I går, på vej hjem fra USA havde jeg lejlighed til at besøge et par, for mig uvante lounges:
Delta skyclub MSY:
- Den eneste lounge i MSY
- Bar med bartender, som man kender det fra andre amerikanske lounges
- Bedre udvalg end UA club, f.eks var der kyllingesuppe og pastasalat. Jeg var der kun ganske kort, men det ville være et ok sted at slå en time ihjel.
View attachment 5405
Delta skyclub ATL F gates:
- En af MANGE lounges i ATL
- Bar med bartender, som man kender det fra andre amerikanske lounges
- Flere muligheder for varm mad, salat, frugt, cookies mv. langt bedre end plasticindpakket syntetisk ost og tørre kiks i UA club.
KLM Crown lounge AMS:
Jeg har været igennem AMS rigtig mange gange og har været i kontraktlounges flere gange, både på Diners kortet og som *G på SK og UA, men det var min første gang i KLM loungen og det havde jeg set frem til. Loungen er rigtig stor. Der er gode stole at sidde i.
Da jeg var landet fra en natflyning benyttede jeg muligheden for at tage et bad. Faciliterne var ok, men de amenities, der blev udleveret var ikke prangene. Efter et bad og et glas bobler, efterlod jeg min håndbagage i et af de dertil indrettede skabe og tog toget ind til byen. Jeg havde oprindeligt 4:05 timers mellemlanding, men medvind gjorde at vi landede en time ahead. 5 timer er i overkanten for selv de bedre lounges (undtaget selvfølgelig LH F terminal og lignende, hvor jeg gerne ville bruge hele dagen)
Jeg kom tilbage efter frokost i centrum og fik mig et par sjusser mere, hente håndbagage og så i gaten.
Alt i alt, fantastisk værdi af det statusmatchede AZ guldkort.
Click to expand...