Jeg fik sgu ret Baggagen blev glemt i SFO og flyves via LHR i stedet... Ærgerligt det ikke var på udturen så der kunne være blevet købt nyt til gaderoben
Hej fra TOS SAS Café loungen, som jeg har for mig selv i øjeblikket OSL Guld-stue senere i dag - har ikke set den siden renovation, så glæder mig lidt.
desværre ikke. Meget simpel lounge med juice/vand/frugt/kanelsnegle samt god kaffemaskine (meget bedre end CPH)! og så masser af strømstik og USB-stik samt velfungerende wifi.
God aften/godmorgen fra SAS loungen på EWR, hvor jeg nu sidder og venter på midnatsflyveren hjem til København. Købte opgradering til Business så i det mindste bliver turen da så komfortabel som sådan en nu kan blive
Har endnu ikke været heldig med at møde andre end @tbh i loungen, forsøger endnu engang CPH Guldstuen lør kl. 10.30-11.30 ARN Guldstue lør kl. 13-14 og så KrisFlyer Lounge HKG mandag kl. 7.30-8.30 (hvor jeg ved af @asf har lovet morgenbajer)
Guldstuen ved 16:15 tiden i dag til 17:00 tiden... - korte bukser, polo og solbriller i det sparsomme hår
Hvis det skulle være den nye "varme" mad, er det verdens største joke. Pinligt, SAS. Pinligt! På den positive side var ungdommen begejstret...
Du har ret, det er meget pinligt synes jeg også... Men så må man tage Arlas thai suppe... Eller laks..