vil lige følge op på mit tidligere spørgsmål om hvor vidt jeg kunne få 2 gæster med i Guldstuen i KBH (min bror og far, vi rejste alle på samme PNR). Jeg har bemærket at når man scanner sig selv ind i Guldstuen står der på displayet noget tekst med "4 gæster" - så da jeg kom til guldstuen med min bror og far startede jeg med at gå ind. Min bror og far gik så ind enkeltvis efter mig og den åbnede portene op begge gange. Dette er på trods af at nærmeste familie skal være "partner og børn". Så i KBH gik det som smurt. Da vi skulle hjem fra london var det jo så et andet problem der skulle løses. Som *G kunne jeg kun få én gæst med i Lufthansa lounge. Jeg valgte så den strategi at stå uden for lounge dør og hver gang jeg så en person alene der gik i retning af døren stoppede jeg dem op og spurgte om de kunne tage en gæst med. De første jeg spurgte var på business billetter, men omkring d. 5 var en flink nordmand som sagde han gerne ville tage en gæst med (SAS diamant fandt jeg ud af) På den måde lykkedes det at få både far og bror i Lufthansa lounge i London, og det tog kun 5 minutter at finde en flink person
Business lounge i KRK nu. Fornem og sprit ny lounge. Som ventet, også en imponerende udvalg af vodka, men holder lidt igen. I øvrigt et anbefalelsesværdigt rejsemål.. Er nok i Guldstuen kl 15.30 ved ankomst for at spise lidt laks
Jeg tager til Krakow i næste weekend med familien. Glæder mig at du synes godt om Krakow. Glæder mig også til laks i Guldstuen - basserne er nok pillet af menuen der ved 11 tiden.
OT ON: God tur. Glæd dig til 0,5 L fadøl til 15 kr (8-10 zl) og til en rigtig smuk by med utrolig mange gamle monumenter og kirker. Kan anbefale at besøge: http://www.wieliczka-saltmine.com Bare sørg for at komme tidligt og slip for kø Der er mange mennesker i byen, men hvis man bare er lidt væk fra hovedgaderne begynder det at blive helt ok. Der står i øvrigt intet på SAS.dk omkring fasttrack, men den fungerer også glimrende og er i venstre side af security. Der var lang kø i normal kø i dag, men vi havde FastTrack for os selv. OT OFF
God morgen fra CPH appartments. Mit første besøg hertil, hvilket til min overraskelse får guldstuen til at se fornuftig ud når det kommer til udbud af mad og drikkevarer. Til gengæld udemærket med siddeplads når der er så tomt som der er nu og så er udsigten OK mellem finger A & B. Det er endelig blevet min tur til at komme til PDL, så turen går om lidt til AMS, så LIS.
Så kommer der lige et par lounge updates fra jylland (selvom der aller' er nogen til stede fra IF) Torsdag 25/8 14:15 - 15:15 SAS business lounge CPH 20:00 - 20:30 SAS business lounge OSL 22:00 - 22:30 SAS business lounge CPH Tirsdag 30/8 16:30 - 17:30 SAS GUUUUUUUUULDSTUEN CPH Torsdag 1/9 18:00 - 18:45 *A guldstue i BHX 22:00 - 22:30 SAS guldstuen CPH Tirsdag 6/9 06:45 - 08:00 SAS guldstuen CPH Fredag 9/6 09:30 - 10:30 *A guldstue CDG 13:15 - 14:45 SAS guldstue OSL 17:15 - 17:30 SAS guldstue CPH Det var så fra nu og de første 2 uger af september, mon det denne gang lykkes at ramme en IF'er??? (Eller skal jeg lægge noget i at folk undgår mig???) /Schwert Den knapt så sure mand der er ved at være retur i bussen......
Tak for et heads-up @Schwert. Kommer selv forbi guldstuen mandag ved 16.30 tiden vil jeg tro så undgår at møde dig
"Det er ikke alt, der glimter, som er guld". Dansk ordsprog. Sidder i den meget fine lounge i Warszawa, hvor der i dag er 3 kødretter: Svinemørbrad Kylling Hakkebøf med krydderier Når jeg nu meget tydeligt kan se, hvad der er i buffeten, er der jo ingen grund til at læse menukortet. Det er jo også skrevet med meget små typer. Så jeg tog hakkedrengen. Og var naturligvis meget glad for mit valg. Indtil jeg fandt ud af, at "bøffen" var lavet af boghvede
God morgen fra SATA lounge i PDL. Et sted der er ok kun at have en halv time selvom kaffe koppen ser pæn ud. Med bil der skulle afleveres, afgang 8.25 og security strejker i Portugal blev det en kort nat på hotel "micra". Det var egentligt bedre søvn end jeg havde forventet i sådan en lille Nissan