Jeg var i Guldstuen i København onsdag aften i forrige uge. Der blev serveret Pulled Pork. Det var en meget behagelig overraskelse
Havde set frem til at prøve noget nyt, men må bare konstatere at det er Salmon Always Salmon. Men det er også fint at gemme lidt appetit til flyet til HKG, der indtilvidere er 30 minutter forsinket på trods af det indkomne fly fra ORD er til tiden. Tænker om det er mekanisk der er noget der skal fixes eller nogen der skal connecte... Kunne også være at de regner med en hurtig flyvning og der er en slot tid i HKG? Det må tiden vise
Frankfurt - senator lounge, Lufthansa. Så er der bold. Budding - naturligvis med en chokolade bold Og muffins - i boldpapir
Nåede meget kort forbi SQs lounge. Fik et bad og en drink, men så var jeg også den sidste i loungen efter boarding call til SQs afgang og det virkede bestemt ikke populært så gik til united... der modsat hvad ståralliance.com siger lukker midnat. Øv bøv,men så er boarding 0.50 vel bedre end 1.45 am som var det jeg havde regnet med ind til jeg fik en mail i morges.... Havde overvejet at flytte mig til en Tom række fra 12A med forhåbninger om 3 Sædder At ligge på, men tjekkede lige seat map:
Malaysia Airlines Golden lounge i T4 Heathrow. Lækker lounge med venlig bar betjening, uden amerikanernes hysteriske drikkepengeri. Og med en cocktail ved navn A380 forbyder min Gud mig at vælge andet end den: Og smagte skønt trods udseendet: med et fantastisk view, første parket til take-off på 27L, imponerende med alle de A380'ere og B747'ere de kyler i luften fra Heathrow:
Off topic, troede faktisk SAS selv drev deres lounges, men er drevet af SSP.. https://ssp.easycruit.com/vacancy/1672107/24703?iso=dk
God stemning i guldstuen lige nu. Flyver til Washington kl 12.20 på række 2 og det er ny kabine da ln-rkp flyver Oslo Newark i dag, stakkels Nordmænd
Til diamant seancen på Langeliniepavillionen talte jeg med lounge manageren og hun er SAS ansat, men er vist bare høvding og kontrollerer at SSP gør deres arbejde ordentligt. Jeg ville rose en af oprydderne i Guldstuen, hun sagde at hun ville give beskeden videre til SSP. Hun vidste iøvrigt hvem den pågældende var. Jeg spurgte lidt ind til set-up 'et .selve driften er udliciteret men SAS sætter præmisserne (kan man sige det?).
På onsdag d. 13. SAS BUSINESS LOUNGE CPH: Kl. 7:15 -8:00 og Kl. 19:15 - 21:00 Samt på torsdag d. 14. Kl. 7:15 - 7:45 og Kl. 17:30 - 18:00 /Den sure gamle mand
Hmmmm - men der var dog roastbeef i stedet for laks i dag........ JEG VIL OGSÅ HA' BROWNIES!!!! /DSGM
NU ved jeg hvorfor EBS (og deres unger) ikke skal have lounge adgang. Det er jo ikke til at SPARKE SIG FREM (med sin dyrt indkøbte Plus billet)....... /Den sure gamle mand
Hej fra KrisFlyer Gold T3 Mad ok, men ringe flagship lounge, som dog er mere åben end i T2. Men hvorfor i alverden har de ikke engang toilet i loungen!! Startede med at besøge SATS lige ved siden af med en gratis Diners indgang. Der var fine badefaciliteter og så blev det til 30 mins i denne her. Er i guldstuen i morgen tidlig fra 6.45-7.15 til en morgenkaffe inden kufferten hvis andre skulle være interesseret
Ja det er lidt irriterende at der ikke er toiletter KrisFlyer Gold loungen. Ret beset er KrisFlyer Gold Loungen vel ikke deres flagship lounge. Den er forbeholdt folk med Guldkort og rejser på Eco. Deres rigtige flagship lounge er vel SilverKris Lounge