Salon Guetali i RUN. Pænt kedeligt udvalg, men det også kun til Premium Economy. WiFi virker tilgengæld, hvilket lufthavnens ikke gør for mig da 3 ikke har net her og jeg derfor ikke kan modtage SMS koder. Receptionisten snakkede ikke et ord engelsk, men var villig til at gentage det franske 3 gange da jeg fortalte på engelsk at jeg ikke snakkede fransk.
Artikel i EB i sædvanlig stil om CPH restauranterne http://ekstrabladet.dk/kup/klam-alarm-i-lufthavn-faa-tyndskid-i-terminal-2/6196685 Og her den seneste smiley rapport fra SK loungen i CPH - måske er 1.sals køkkenet bedre http://www.findsmiley.dk/KontrolRapport.aspx?id=110275886&akt=1&AktLbNr=1203287&Region=03
Sidder i LH senator lounge i MUC terminal 2 en times tid endnu. Har været her et par timer.. der er godt nok crowded.. overvejer et hop til biz lounge i stedet
Sidder i Senator Loungen i Frankfurt (B). Her er halvtomt - ja, mere end det. Som noget nyt, har de en medarbejder, der laver burgere. Godt tilbud. Det kan anbefales. Og så er der også et "børne-hjørne". Måske skulle jeg se, om jeg kan tage et billede.
Sidder i *A loungen i DUB T1. Mange mennesker og ikke ret stor men udvalget af vådt og tørt er kedeligt.
Lige i MUC synes jeg biz loungen er meget bedre end senator loungen... Mega crowded som du siger ellers er tag terressen vel et ok alternativ til lidt tidsfordriv
Ja det gjorde de også i MUC. Her stod en dame og lavede forsKellie sandwishes. Det synes jeg var en fin ide. Og en af de forholdsvis få ting der fik senator til at skille sig positivt ud fra
Det vil jeg give dig ret i.. jeg var i biz senere og det var meget mere behageligt.. Senator Loungen virker som et underligt rum ude vinduer i forhold til førstesalen.. med mindre man absolut vil have lidt større udvalg af drikke og lidt bedre vine. Samt en der laver sandwich hvilket var tilfældet denne gang. Så ser jeg ikke nogen ide i at sidde i senator... Men i Frankfurt hvor jeg var i Senator Lounge i A var til gengæld rigtig skøn i forhold til MUC
Fik prøvet badene i ARN for første gang. Desværre kan udluftningen ikke følge med så der er en ret indelukket stank. Der var heller ikke toilet eller håndvask. Ellers godt tryk på vandet og flotte slippers fra Grand Hotel. Nå ja, så var der da også en Iran Air A320 i ARN. Vidste ikke de fløj hertil.