Lounge tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 7/3/14.

1. frankbrix

frankbrix Priority member

Beskeder:
    578
    "Synes godt om" modtaget:
    1,491
    Point:
    93

Godt trick med at bytte boardingpass med min far, så ser han ud som om at have "diamant" status og kan tage sin sønner med.

Jeg tror også at 1. vil være meget realistisk, men hvis det ikke lykkedes har man mistet muligheden for at bruge 2. som bør være mere sikker :)

2. john christensen

john christensen TripFlyer

Beskeder:
    143
    363
    Point:
    63
    Sidder i LH Senator Lounge i Berlin den næste halve times tid.. første gang jeg benytter den og den bærer designmæssigt lidt præg af TXL lidt triste konstruktion.. der der er ok med plads dog☺ 20160615_120054.jpg

asf, *flyer, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Øjebliksrapport fra Guldstuen, den svenske mand der fylder buffeten op, siger at det flæsk, så jeg vælger at tro det er pulled pork. Hvis det er rigtigt (kan ikke smage om det er pga marinaden ) undrer det mig, da SAS plejer at servere noget alle religioner kan spise. Det sunde på tallerkenen til venstre er ok, der er nemlig masser af pesto til at tage den grimme smag ☺nu håber jeg på ebd courtesy Mikkeller på 319'ren
    20160615_154919.jpg

*flyer, clager, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. HrKrogh

HrKrogh Aktivt medlem

Beskeder:
    28
    116
    Point:
    28
    Jeg fløj hjem fra London i dag med SAS (LHR terminal 2).
    Vi gik derfor, som vi altid gør, i LH Senator lounge.

I terminal 2 findes der også en United og en Air Canada og en Singapore Airlines lounge. Jeg fik af vide at det ville tage ca. 20 min at gå fra en af disse lounge til SAS gaten (A25) og vi droppede derfor besøget.

Men, hvad er Jeres erfaring, er der en af disse 3 lounges der fortjener et besøg?

5. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    At det er nogle røv lækre lounges.:D
    I SQ's får man frisklavet Singapore slings og en fin buffet med koldt og varmt asiatisk mad.
    United loungen er One off a Kind. Kæmpe buffet med flere varme retter og en masse lækre salater med diverse olier at blande i. Og en monster betjent bar uden det amerikanske drikkepenge hysteri vel at mærke. Man tror det er løgn for en United lounge som ellers står for en trist standard i deres hjemland.
    I marts bestilte jeg en Dry Martini, den søde dame spurgte: "with Vodka or Gin Sir?" Jeg svarede benovet "Gin, please". Og så røg jeg på røven ved næste spørgsmål: "Shaken or stirred??" Gisp, gisp, er sgu aldrig blevet spurgt om det i alvor før! :):) Min 007 selvopfattelse fra jeg var lille fik et boost.:cool:
    Air Canada har jeg ikke prøvet. Og ja, det tager noget tid at traske ud til B gates'ne.

Beaglen, asf, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    Men som connoisseur valgte du vel stirred??

Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Guldstuen 6.20-6.40 hertil morgen

8. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Det kom så meget bag på mig, at der røg en god håndfuld øøh'er af inden jeg pippede "shaken" - hvis James kan i så mange år, så kan jeg vel også. :D Er Stirred vejen at gå hvis man vil være mere end et filmcitat?;)

Beaglen "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,362
    5,827
    Point:
    113
    @HrKrogh Så det kan betale sig at tage turen hvis man har god tid ;)
    det tager i øvrigt ikke 20 mins, snarere 10 mins, og man kan være heldig at komme på en lille "shuttle/el-bil" der kører mellem bygningerne, så går det meget stærkt

10. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Er i LH Senator Lounge og spiser røræg og bacon. Desværre ingen billeder, Gisela fortalte at fotografering er verboten, så i må tro på mig.

THammer, PENSIONISTEN, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    Så fik jeg været igennem de 2 lounges jeg manglede i HKG (SQ/UA). Jeg glæder mig til næste uge, hvor jeg har en aften afgang så jeg kan få set hvor gode de er til drinks der. Det lignede at det kune blive til en fin old fashioned! Det udvalg var heller ikke så ringe i united club.
    Croissanterne var varme i SQ, men større i united. Der manglede udsigten fra SQ, så til en morgen afgang ville jeg nok ikke bruge ekstra tid på at komme til SQ igen når jeg ikke skal udnytte baren.. Men det er bestemt ikke fordi nogen af dem ikke er et besøg værd!

asf, PENSIONISTEN, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,911
    Point:
    113
    @tbh - så United Loungen er renoveret færdig igen, kan du fortælle (hvis du har været der før?), hvad de har ordnet?

13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,911
    Point:
    113
    Er i Guldloungen i dag imellem 18:45 og 19:20...

14. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    Jeg har ikke været der før, men så vidt jeg har læst er det blot stole, tæpper og sådan noget der er blevet skiftet.

15. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Jeg var i United loungen i efteråret, det lignede ikke umiddelbart en lounge som havde behov for renovering (måske var den renoveret?). Stor, lys, fint udvalg af mad/drikke og fin udsigt:
    U udsigt HKG - 1.jpg

16. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    Min søster var der d. 23 maj, hvilket var 2 dage efter renoveringen endte, men umiddelbart ikke nogen vild renovering

Kristian "Synes godt om" dette.
  17. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,664
    7,017
    Point:
    113
    Er i Swiss Senator Lounge nu - afrejse med sk618 20:10
    Er der andre IF^ ere

Ulrik "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,911
    Point:
    113
    Er i loungen nu og der er suppe og børnepizzaer, men resten er faktisk friskt og godt...

image.jpeg

Ulrik, THammer, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Business lounge CPH i morgen torsdag

7:15 - 8:00 anyone??

(Efter ugens tur til Milano mangler jeg 13.000 siden 1/3 for at være "bounset" tilbage i guldklubben.... Og har 1 x BRU og 1 x HEL før det er tid til sommerferie - såååååå deeeeeet må være blikket rettet mod EBD med 25% guldbonus på de bestilte NRT og MIA i nov - dec)

PENSIONISTEN, Henry, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    I morgen:
    CPH ~10-11.15
    ARN ~13-14

clager "Synes godt om" dette.