Ja, jeg husker en fin lounge og det gode er, at der er indgang til Security via loungen.. så ingen kø der! Mindes deres kaffe var god
lyder godt! Og dårlig kaffe findes vel heller ikke i Italien I øvrigt er flyveren hjem helt proppet, og man kan ikke længere booke pladser.. så er klar til en (voluntary) de-boarding hvis det giver nogle € på hånden
Lidt alternativ post, men i Taipei faldt jeg over denne "relax zone" (airport experience zone stod der) på et længere layover. Den ligger oppe mellem de andre lounges, men er gratis. Næsten ingen mennesker, hurtig nok WiFi til at se Netflix og gratis adgang til bad. For 280 Taiwan dollars (65 Kr) kunne men få forret, hovedret, Desert og drikkevarer samt et håndklæde. Meget fint hvis man ligesom mig ikke har status. Desværre må jeg nu tage til takke med gulvet i Hong kong lufthavn i stedet da SAS først flyver mig hjem imorgen tidlig
Jo, men jeg var nødt til at hente min backpack da jeg ankom, så jeg er desværre endt på den forkerte side af Securitas. Af ukendte årsager kan jeg ikke få et digitalt boarding pas af SAS, så jeg er nødt til at vente til check in åbner imorgen. Har ikke noget over 100mL i min taske, så jeg kunne vel godt have dem med gennem security (de er vel ligeglade, man bliver vel afvist i gaten hvis ens taske er for stor??) Og så være gået ud igen om morgenen og lavet bag check in, men den plan er jo så skudt i sænk. Så jeg må tage mig til takke med et air China tæppe
Der er en betalings lounge under trappen der går til den anden terminal.. mener den er 24 åben.. har taget et bad der en gang.. Surt, at du skulle ud..
Læste denne historie.... En mand bestilte gluten fri måltider og fik så som andet måltid dette her: Udover at det er en banen er det sjove i det at der blot er påklistret en lap med sædenummer og så er der standard pakken med kniv og gaffel. Det er da lidt morsomt og så alligevel lidt trist at læse hvor lavt niveauet er blevet for servicen (tænker også på BA som nu kun giver snacks som anden service). Historien kan læses her: https://www.google.co.uk/amp/www.st...customer-as-glutenfree-meal-a3530146.html?amp
Jeg var nede og kigge på Plaza arrival lounge, men Det koster 900 HKD for 10 timers adgang, så var det nok bedre givet ud med et hotelværelse
Lad være med at regne med at bruge meget mere end 20-30 min der ... som Kristian siger kaffen er rigtig god (komplet med rigtig espresso-maskine og barrista, man er vel i Italien!) men ellers er der sgu lidt kedeligt. Er før sikkerhedskontrol, men med sin egen af slagsen (som også nævnt) så det går ok stærkt. Resten af lufthavnen er virkelig noget skrammel..
Du skal dog være opmærksom på at Security genvejen kun har begrænset åbningstid. Sidste gang jeg skulle hjem, var flyet fra CPH forsinket, så jeg måtte igennem security med de uvaskede.
SAS lounge i HEL. En absolut pæn lounge uden de store armbevægelser. Dog begynder jeg at forstå de entusiastiske frydeskrig når der er snegle eller hot dogs, for fødevare udvalget kunne under ingen omstændigheder klare flere enhancements SAS style, og kaffen var udrikkelig.
I forbindelse med en kort tur med FR til London tidligere på ugen besøgte jeg Aviator loungen i CPH på udturen en tidlig mandag morgen og måtte konstatere at morgenmadsudvalget næsten er bedre end det SK leverer i business og guld loungen. Der var udover flere slags brød med og uden kærner rigeligt med 3 forskellige slags wienerbrød til alle og allerede fra kl 0600. I modsætning til tidligere var der denne gang pænt og ordentligt gjort rent og ryddet op efter tidligere gæster. På hjemturen fra STN blev det til et besøg i Escape loungen. Den overraskede positivt. Reserveret området til gæster der havde forudbestilt plads på nettet og spisende gæster der ville have lunch serveret ved bordet - og masser af plads til alle andre. Stort udvalg af lette frokost retter plus betjent bar. Rigtig frokost serveret ved bordet betaltes separat og premium øl vin og spiritus skulle betales iflg drinkskortet mens alt andet var inkluderet. Der var adgang for PP/DC og betalende gæster.
Har lige vinket til dagens BA811 fra mit SAS fly som venter på push back. Så ja - det er lidt tidligt på dagen....