@Henrik Olsen må da kunne fikse at IF får et dedikeret supportteam hos SAS ....... Var lige et smut i guldstuen i CPH. Efter et besøg i UA loungen i SFO forleden er SAS loungerne i CPH tæt på luksus med pil opad..... Der var iøvrigt mini-pizzas i CPH
Lufthansa Senator loungen har skiftet slikskålen ud en mere syntetisk variant af slikket, hvis man kan sige det om gennemført E nummer produkt. Men det er nok billigere og derfor en Lufthansa enhancement.
Der er nok ikke flere E-numre i den end i alle de andre sukkervarianter. Faktisk er de 'matte' varianter nok en anelse mindre kemiske hvis det kan gradueres. Desuden er E-numre ikke nødvendigvis af det onde. F.eks. har farvestoffet, der farver ismandens krymmel rødt, nummer E162. Det er såmænd blot koncentreret rødbedesaft.
Det var det IKKE, derfor min perfide "enhancement" kommentar, for det var ikke Haribo Det kan da godt være at det noget nyt og af en bedre kvalitet, men jeg vil have Haribo Color- Rado tilbage. #color-radogate
Jeg hælder til at @alexanderln kunne have ret: Hvorom alting er, de er mega klamme, så moralsk opbakning til @Ulrik over skuffelsen #color-radogate
Jeg er ret sikker på det ikke var Tropifrutti, du har at gøre med en kender af Haribo's tyske sortiment, men godt detektivarbejde. For hvis du ser i min lille prøveskål, er der både lakrids og en hvid dims som ikke er at finde Tropifrutti. Tak for opbakningen, man kan altid stole på naboen! #color-radogate
Dagens spørgsmål fra guldstuen: Jeg har besøgt tre lounges på min lille rejse fra Chisinau til Aarhus (med stop i Warszawa og København). Et af stederne fik jeg havregrød til morgenmad, et andet sted var der laks på menuen. Men hvor? Svar mulighederne er: Chisinau (Moldavien), Guldstuen i København Hint: Verden er af lave. Ja, den er helt gal. Intet er, som man forventer.
Det lyder foruroligende så godt kendskab du har til Haribos (tyske) produkter, men min tanke var egentlig at skålen både var fyldt med Tropifrutti og så noget ukendt lakridshalløj. Jeg tænker, at ligesom med #pølsegate, så er der behov for at en voksen fra IF tager ansvar og kommer til bunds i sagen #color-radogate!
Guldstuen på mandag kl. 7.00 - 7.30 Håber på kanelsnegle og paptallerkener og så skal jeg hjem fra BLQ på onsdag.. er der nogen nævneværdig lounge der?