Hej fra guldstuen. PVG via FRA, med midtersæde til FRA 8E eller 26D, men med CA flynr kunne jeg hverken checke ind eller vælge sæde online. Forresten må nogle have læst med på min sidste kommentar om reklame for aviser i loungen, for nu stod der digitale aviser på skærmen lige ude foran.
Købt og betalt for rigtige penge, 3100 bobs! Eneste fejl var at SAS kostede mere end det dobbelte. Med hvad gør man ikke for at se lidt F1!
Hamlet lounge, Billund. Mandag 17. april 12.00 - 13.30 Austrian Senator Lounge (non schengen), Mandag 17. april 18.30 - 21.30 Holder I påske - eller er I på farten?
Det ene udelukker vel ikke der andet! Pt. i pags lounge 1 i MNL, om en 5 timer håber jeg at nå et hurtigt besøg i EVA eller TG Business loungen i BKK, afhængigt af gates. I morgen tidlig har jeg hele formiddagen i PEK, så er par timer om aftenen i ARN. Det kan være jeg også når guldstuen i CPH lige inden lukketid. Det er alligevel en halvlang tur hjem... Forresten kun 1 række plus på min ARN-CPH, det er ikke tit man ser det, men det er vel påske!
Hurtigt modsvar der... men det er et vigtigt medlemsskab og vigtig at være top tier medlem der.... Ellers er det slut med benefits.
Efter et par gode dage i London havde jeg fruen med på lidt lounging på LHR i går. Vi havde god tid så nåede inden om alle 4 *gold lounger. Hun elskede dette og er helt frelstså nu er der givet fripas til at minimum guld SKAL flyves ind fremover Men fedt at kunne give hende en god oplevelse ifbm en flyvning, da hun lider lidt af flyskræk.
Ha ha, jeg har lavet samme trick, hun var helt solgt da der var Cowshed (tror det hedder, noget øko sæbe snask) på badeværelset i United loungen. Alle trick gælder i dette spil!